مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: مجموعا ۳۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر قم ایمن شده است.

به گزارش شهرکریمه پیام جوادیان ، با بیان اینکه ایمن‌سازی و ساماندهی سیستم‌های روشنایی بوستان‌ها از آذر ۹۴ شروع شده است، گفت: از این تاریخ تا مهر ۹۵ حدود ۱۶۱ پروژه،‌ از آبان ۹۵ تا اسفند ۹۵ حدود ۲۵ پروژه،‌ در سال ۹۶ حدود ۱۰۴ پروژه و در سال ۹۷ نیز ۳۹ پروژه فضای سبز در شهر قم ایمن سازی شد.

وی با بیان اینکه مجموعا ۳۲۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهر قم ایمن شده است، تصریح کرد:‌ کاهش پروژه‌ها در سال ۹۷ به دلیل افزایش شدید قیمت لوله و کابل بوده است که مشکلات متعددی در مسیر پروژه‌های فضای سبز ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: از اواسط سال ۹۶ تا امروز بوستان نا ایمن نداریم و ایمن‌سازی به اتمام رسیده و ادامه این پروژه در قالب تکمیل روشنایی بوستان‌ها است.

وی همچنین به دیگر اقدامات سازمان پارک ها در راستای ایمن سازی و استانداردسازی بوستان های شهر اشاره کرد و افزود:‌ ۱۵ میلیارد ریال نیز طی ۷۵ پروژه خرد و کوچک از ردیف ماده ۱۳ ایمن‌سازی جزئی در شهر صورت گرفته است.