×
×

شهردار قم:
تا پایان امسال تقریباً ۱۰۰ درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام خواهد رسید.

  • کد نوشته: 3021
  • شهردار قم با تأکید بر اینکه در حال حاضر برنامه قم ۱۴۰۰ به مدت یک ماه است که به تصویب رسیده است ادامه داد: در سال ۹۴ و امسال برنامه‌ها را به صورت پروژه محور پیش رفتیم و می‌توانیم این نوید را به شهروندان بدهیم که تا پایان امسال تقریباً ۱۰۰ درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به […]

    تا پایان امسال تقریباً ۱۰۰ درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام خواهد رسید.
  • شهردار قم با تأکید بر اینکه در حال حاضر برنامه قم ۱۴۰۰ به مدت یک ماه است که به تصویب رسیده است ادامه داد: در سال ۹۴ و امسال برنامه‌ها را به صورت پروژه محور پیش رفتیم و می‌توانیم این نوید را به شهروندان بدهیم که تا پایان امسال تقریباً ۱۰۰ درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام خواهد رسید.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقائیان‌نژاد با تاکید بر توجه مدیریت شهری در بهره‌گیری از نمادهای اسلامی در شهر اظهار کرد: نمادهای شهری در قم باید نماد شهر اسلامی باشد اما این مسائل در برنامه‌های بلند مدت شهرداری تعریف شده است.

    شهردار قم با بیان اینکه در حال حاضر اولویت شهرداری بر اتمام پروژه‌های نیمه کاره و ناتمام است افزود: پروژه‌های مهمی سر راه وجود دارد که ترافیک زیادی در سطح شهر ایجاد کرده و مردم را آزار داده است از همین رو تمام توان خود را برای اتمام این پروژه‌ها به کار گرفته‌ایم.

    وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر برنامه قم ۱۴۰۰ به مدت یک ماه است که به تصویب رسیده است ادامه داد: در سال ۹۴ و امسال برنامه‌ها را به صورت پروژه محور پیش رفتیم و می‌توانیم این نوید را به شهروندان بدهیم که تا پایان امسال تقریباً ۱۰۰ درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام خواهد رسید.

    سقائیان‌نژاد بیان کرد: پروژه‌های منوریل و مترو از پروژه‌های ادامه‌دار هستند اما دیگر پروژه‌های نیمه‌کاره و کلیدی همچنین پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری از جمله ایجاد ۲۴ بوستان در سطح شهر، ورودی جعفریه – قم، ایمن‌سازی ۸۲ درصد پارک‌ها، آماده سازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با ورود هزار دستگاه تاکسی و ۴۰ دستگاه اتوبوس از مهم‌ترین اقداماتی است که تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد.

    شهردار قم با اشاره به پروژه‌های تفریحی و فرهنگی گفت: باغ پرندگان، اجرای فاز یک و دو تله کابین، باغ گل‌ها و آکواریوم قم از طرح‌های مهمی است که در حال پیگیری و برنامه‌ریزی برای اجرا است.

    وی به افزایش ۳۰۰ هکتاری فضای سبز قم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ هکتار فضای سبز نیز در سال جاری به ظرفیت استان افزوده می‌شود که با مجموع اقدامات صورت گرفته در ادامه به بحث نمادها و ظاهر شهر هم رسیدگی خواهیم کرد.

    سقائیان‌نژاد فعالیت وانت‌بارها و دست‌فروشان را به عنوان نمادهای نازیبای شهر قم برشمرد و تصریح کرد: برای زیباسازی شهر و ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همکاری گسترده‌ای داشتند اما این طرح اقدامی بلند مدت بوده و نیازمند مشارکت شهروندان است.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.