×
×

قائم مقام شهردار قم:
تا پایان سال سند چشم انداز قم رونمایی می‌شود.

  • کد نوشته: 835
  • قائم مقام شهرداری قم از رونمایی از سند چشم انداز شهر تا پایان سال خبر داد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی با اشاره به اقدامات شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری قم اظهار کرد: شهرداری به همراه شورای شهر و دستگاه‌های مرتبط اقدامات خوبی را در یک سال گذشته […]

    تا پایان سال سند چشم انداز قم رونمایی می‌شود.
  • قائم مقام شهرداری قم از رونمایی از سند چشم انداز شهر تا پایان سال خبر داد.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابراهیم معتمدی با اشاره به اقدامات شهرداری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری قم اظهار کرد: شهرداری به همراه شورای شهر و دستگاه‌های مرتبط اقدامات خوبی را در یک سال گذشته در تامین تسهیلات ویژه زائرین فراهم کرده است.

    وی با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام القرای جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سالانه شهر قم میزبان بیش از ۲۰ میلیون زائر است که این مهم نیازمند تامین تسهیلات و زیرساخت‌های مناسب گردشگری است.

    قائم مقام شهردار قم اقدامات برنامه ریزی و گردشگری در شهر را مورد توجه قرار داد و گفت: تدوین سند چشم انداز شهر قم در مراحل نهایی قرار دارد و تا پایان سال رونمایی خواهد شد.

    وی با اشاره به مشکلات شهر قم در زمینه اسکان تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، زیرساخت‌های خوبی فراهم شده و در حال توسعه امکانات هستیم.

    معتمدی برنامه محور بودن شهر را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اینکه وضعیت شهر را بدانیم و آینده نگری در فعالیت‌ها داشته باشیم نیازمند تدوین برنامه بود و در این زمینه جلسات خوبی تشکیل شد.

    وی با اشاره به وضعیت قم به عنوان شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان گفت: در سند چشم انداز ایجاد هتل‌ها، کمپ‌های مسافری، دیپلماسی گردشگری، تامین امکانات زائرین و… مورد توجه خواهد بود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید