×
×

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):
تا ۲ سال آینده پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم تکمیل می‌شود‌.

  • کد نوشته: 1000
  • فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: طول مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم ۲۶۰ کیلومتر است که ۷۵ درصد زیربنای آن به پایان رسیده و تا ۲ سال آینده تکمیل شود. شهرکریمه/سردار عبادلله عبداللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ قم و اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزادراه […]

    تا ۲ سال آینده پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم تکمیل می‌شود‌.
  • فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: طول مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم ۲۶۰ کیلومتر است که ۷۵ درصد زیربنای آن به پایان رسیده و تا ۲ سال آینده تکمیل شود.

    شهرکریمه/سردار عبادلله عبداللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع‌السیر تهران ـ قم و اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزادراه جنوبی تهران به طول ۱۵۸ کیلومتر به چهار قطعه تقسیم شده ‌و  تا پایان سال جاری قطعه چهارم این پروژه در حدفاصل چرم‌شهر تا آزادراه قم تکمیل می‌شود.

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: طول مسیر قطار سریع‌السیر اصفهان ـ قم ۲۶۰ کیلومتر است که ۷۵ درصد زیربنای آن به پایان رسیده و تا دو سال آینده تکمیل شود.

    عبداللهی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل قطار سریع‌السیر تهران، قم و اصفهان گفت: ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲ هزار نفر دراین پروژه مشغول فعالیت هستند و با اتصال نقاط مختلف کشور به یکدیگر ترافیک قابل توجهی از جاده‌ها به ویژه شهر تهران کاهش پیدا می‌کند.

    وی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش ترافیک تهران نیازمند مهندسی ورودی و خروجی خودروها به این شهر است، عنوان کرد: با ایجاد آزادراه قم – مشهد از ورود ۱۴ هزار خودرو به تهران جلوگیری شده است.

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) نبود جانمایی برای ایستگاه‌ها را یکی از مشکلات قطار سریع‌السیر تهران قم دانست و اظهار داشت: در صورت رفع معارضات و با توجه به مدیریت کیفیت و سرعت پروژه قطار سریع‌السیر تهران – قم تا چهار سال آینده به پایان می‌رسد.

    عبداللهی با بیان اینکه افزایش ایمنی جاده‌ای و کاهش آلایندگی شهر تهران از دستاوردهای طرح آزادراه جنوبی تهران است، خاطر نشان کرد: این مسیر مسافت سفر را یک ساعت و ۱۰ دقیقه کوتاه می‌کند و سبب کاهش تصادفات می‌شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.