×
×

واکنش جمعی از احزاب و گروههای سیاسی قم به اقدامات واکسن هراسان;
تبعیت از ولایت یعنی عمل به نظرات صریح و حتی تلویحی ایشان/درخواست برخورد قانونی با هنجارشکنان

  • کد نوشته: 39039
  • جمعی از احزاب و گروه های سیاسی قم در واکنش به تجمعات و اقدامات واکسن هراسان، ضمن صدور بیانیه ای خواستار برخورد قانونی با هنجارشکنان شدند

    تبعیت از ولایت یعنی عمل به نظرات صریح و حتی تلویحی ایشان/درخواست برخورد قانونی با هنجارشکنان
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه، واکسن‌هراسی و اقدامات مختلف در راستای تشویق هموطنان به پرهیز از واکسیناسیون ، یک چالش بسیار جدی است که با توجه به عواقب وخیم آن برای سلامت جامعه می بایست مورد توجه مسوولان و قوه قضائیه قرار گیرد.

    در همین راستا در چند روز اخیرعکس العمل های مختلفی از سوی گروه های مختلف نسبت به این اقدامات صورت گرفته که در آخرین اقدام جمعی از احزاب و گروه های سیاسی قم اقدام به صدور بیانیه نمودند.

    متن بیانیه تشکل‌های سیاسی انقلابی قم در مورد فتنه واکسن هراسی که به دست شهرکریمه رسیده است به شرح ذیل می باشد:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    فَاسْأَلُوا أَهْلَ الذِّکْرِ إِنْ کُنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ

    (سوره مبارکه نحل / آیه ۴۳)

    در روزهای اخیر تجمعاتی غیر قانونی همراه با بر هم زدن نظم جامعه به نام مخالفت با واکسیناسیون عمومی، زمینه‌ی بهره‌برداری دشمنان انقلاب اسلامی و مخالفان داخلی و خارجی را فراهم نموده است.

    نکته‌ی قابل توجه این که تحرکات فوق به نام حوزه‌ی انقلابی و حمایت از طب اسلامی صورت می‌پذیرد که این ظلم مضاعفی به حوزه مقدسه علمیه و طلاب و فضلاء متدین  انقلابی است.

    بدیهی است مقوله واکسناسیون یک بحث علمی و تخصصی است که کشاندن آن به میان خیابان و تقلیل آن به مباحث کوچه و بازاری خیانت به تاریخ علم و ساحت دانشمندان است.

    و این در حالی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با اعتماد به تحقیقات متخصصان داخل کشور ، اقدام به تزریق واکسن نموده و پس از آن به همگان توصیه کرده‌اند تا این کار را انجام دهند.

    ولی در کمال تاسف اشخاص و گروه هایی که داعیه‌دار طرفداری از ولایت و نظام هستند به لطایف الحیل و با تفسیر و تاویل‌های بی جا سعی در القای نارضایتی قلبی ایشان دارند.

    تردیدی نیست که این سنگ بنای کجی است که اجازه می‌دهد هر کس نظر رهبری را مطابق میلش تفسیر و تاویل نماید.

    در همین راستا ،تعدادی از تشکل‌های انقلابی و اصولگرای استان قم  ضمن تقبیح رفتار خارج از ضابطه‌ی این گروه قلیل، اعلام می‌دارند تبعیت از ولایت یعنی عمل به نظرات صریح و حتی تلویحی ایشان و به تبعیت از فرمان ایشان همگان را توصیه به تزریق واکسن می‌نمایند.

    البته بدیهی است که همواره باب مباحث علمی در میان کارشناسان و متخصصان در تمام زمینه ها و خصوصا در مورد واکسیناسیون باز بوده و مردم از فواید این مباحث بهره مند شوند و این منافاتی با این توصیه‌ی معظم له ندارد.

    انتظار می‌رود نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی با این خودسری‌ها برخورد کرده و با ریشه‌یابی انگیزه واقعی طراحان و بانیان اصلی این جریان از این نوع هنجارشکنی ها در آینده جلوگیری نمایند.

    ۱- جمعیت آبادگران جوان

    ۲- جمعیت ایثارگران استان قم

    ۳- جبهه ایستادگی ایران اسلامی

    ۴- جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف قم

    ۵- جبهه پایداری قم

    ۶- جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

    ۷- رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

    ۸- جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی

    ۹- انجمن اسلامی فرهنگیان قم

    ۱۰- حزب اسلامی قانون

    ۱۱- جامعه اسلامی کارگران استان قم

    ۱۲- جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

    ۱۳- مجمع اصولگرایان ولایی استان قم

    ۱۴-جامعه حضرت زینب(س)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید