[ad_1] به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی سه تن از اعضای با سابقه شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه جامعه مدرسین که عصر امروز برگزار شد، تقدیر به عمل آمد. در این جلسه که با حضور آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین و […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی سه تن از اعضای با سابقه شورای عالی حوزه های علمیه در جلسه جامعه مدرسین که عصر امروز برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین و اعضای این نهاد عالی حوزوی برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی به جهت خدمت در شورای عالی حوزه های علمیه، قدردانی شد.

آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه، حضور موثر و طولانی‌مدت آیات استادی، مقتدایی و غروی در شورای عالی را یادآور شد و افزود: این بزرگواران که مورد تأیید رهبران حوزه علمیه هستند، تلاش‌های زیادی برای اصلاح حوزه علمیه و تنظیم برنامه‌های آن انجام دادند.

آیت الله یزدی به خدمات آیات استادی، مقتدایی و غروی در دوران عضویت در شورای عالی اشاره کرد و گفت: اقدامات ایشان سبب جلوگیری از بسیاری از مفاسد، بدعت ها و انحرافات در حوزه علمیه شد.

گفتنی است آیت الله استادی در تمامی هفت دوره شورای عالی حوزه‌های علمیه حاضر بوده است و آیت الله مقتدایی و آیت الله غروی به ترتیب شش و پنج دوره عضویت در شورای عالی حوزه‌ علمیه را در کارنامه خود دارند.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه با حضور در میان اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه، گزارشی از اقدامات و فعالیت های جامعه المصطفی ارائه داد. /۱۳۵۰/پ۲۰۲/ق

[ad_2]