تجمع بزرگ فاطمی با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم و جامعه پزشکی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد طاهری خرم آبادی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: به منظور عرض ارادت به خاندان عصمت و طهارت و همچنین حضرت زهرا(س) تجمع بزرگ فاطمی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم دانشجویان، اساتید، جامعه پزشکی استان حضور دارند و عرض ارادت خود را به خانم حضرت زهرا (س) ابراز می‌کنند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: اعتقاد قلبی داریم که حضرت زهرا(س) رمز گشای بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌ها هستند و توسل به ایشان می‌تواند برای ما کارگشا و اثر بخش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری خرم آبادی تصریح کرد: این مراسم با همکاری هیات اساتید دانشگاه علوم پزشکی قم و دیگر مجموعه‌های این دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ماه در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم همراه با اقامه نماز ظهر و عصر خواهد بود که حجت الاسلام و المسلمین رفیعی در آن سخنرانی کرده و آقای شالبافان نیز به مداحی می‌پردازند.