×
×

تحصیل سه هزار و ۳۲۵ طلبه یزدی در مدرسه ها علمیه خواهران

  • کد نوشته: 11683
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ظهر دیروز در آیین شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مدرسه ها علمیه خواهران استان با اشاره به کارهای انجام شده اظهار کرد: برپایی دوره زنان یاورنماز با حضور ۱۰۰ نفر، برپایی اردوی طلیعه حضوربا […]

    تحصیل سه هزار و ۳۲۵ طلبه یزدی در مدرسه ها علمیه خواهران
  • تحصیل سه هزار و 325 طلبه یزدی در مدرسه ها علمیه خواهران

    به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد، حجت الاسلام محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ظهر دیروز در آیین شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ مدرسه ها علمیه خواهران استان با اشاره به کارهای انجام شده اظهار کرد: برپایی دوره زنان یاورنماز با حضور ۱۰۰ نفر، برپایی اردوی طلیعه حضوربا حضور ۵۰۰ نفر، نشست فاطمی با حضور ۱۵۰ نفر در شهرستان های اشکذر، بهاباد، بافق و یزد من جمله این کارهای در حوزه فرهنگی هست.
    وی با اشاره به برپایی مسابقات قرآن و عترت اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۷۴۹ نفربرگزار که ۱۵ نفر به فاز کشوری راه یافتند و طلاب یزدی توانستند دو رده برتر کشوری را کسب نمایند

    مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به برپایی جشنواره علامه حلی در استان اظهار کرد: ۸۶۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که ۸۴ نفر حائز رده های برتر گردیدند.
    وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه طلاب خواهر در سطوح ۲، ۳ و ۴ در استان مشغول به تحصیل می باشند اظهار کرد: در حال حاضر ۲۲ مدرسه، ۲ مرکز پژوهشی و یک مرکز مدیریت استان در حال فعالیت می باشند.
    مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: سال کنونی در سطح دو (کارشناسی) ۸۳۶ نفر، سطح سه (کارشناسی ارشد) ۱۴۳ نفر و سطح چهار (دکترا) ۲۲ نفر که در مجموع یک هزار و یک نفر در استان ثبت اسم کردند.
    وی دنبال کرد: از این تعداد سر انجام ۵۳۰ نفر در سطح دو، ۹۷ نفر در سطح سه و ۱۰ نفر در سطح چهار پذیرفته گردیدند که در مجموع ۶۳۷ نفر طی مراحل امتحان و گفت و گو برای سال تحصیلی جدید قبول گردیدند.

    مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: مدیر تمام مدرسه ها استان از زنان توانمند حوزوی می باشند و در مقطع دکترا نیز با توجه به خروجی سال کنونی دو مدیر خانم معرفی و مدیریت تمام مدرسه ها به عهده زنان می باشند.
    وی با اشاره به اینکه در مجموع سه هزار و ۳۲۵ طلبه در مقطع ها متفاوت تحصیلی در استان مشغول به تحصیل می باشند اظهار کرد: ۲۳۶۵ نفر سطح دو، ۲۸۴ نفر در سطح سه، ۳۹ نفر در سطح چهار، و ۶۳۷ طلبه هم سال کنونی پذیرفته گردیدند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.