جانشین فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد: طی ۴ روز گذشته تردد در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه تعطیلات عید فطر سال گذشته، ۵۷ درصد افزایش داشته است؛ در این مدت ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودرو در محور یاد شده، تردد داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه به نقل از مرکز خبر پلیس قم، سردار بهادر اسماعیلی با اشاره به تعطیلات هفته گذشته و حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان، از افزایش ۵۷ درصدی تردد خودروها در ۴ روز پایان هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در مدت مذکور تصادفات جرحی ۲ فقره افزایش داشته است، افزود: به‌حمدالله امسال نیز همانند سال گذشته تصادف فوتی نداشتیم.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: در سال گذشته یک میلیون و ۱۸ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو و امسال ۲ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که از این تعداد ۲ میلیون و ۱۰۶ هزار و ۳۹۱ دستگاه خودرو سواری و ۲۳۹ هزار و ۷۳۱ دستگاه خودرو سنگین تردد داشته اند.

 

وی در ادامه به آمار تخلفات رانندگی نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین تخلفات در محورهای مواصلاتی استان شامل سبقت غیرمجاز با ۹۶ درصد، نبستن کمربند ایمنی با ۲۳ درصد، انحراف به چپ با ۴۳ درصد و سرعت غیرمجاز با ۵ درصد بوده که اعمال قانون صورت گرفته است.

 

سردار اسماعیلی با اشاره به آماده باش ۱۰۰ درصدی کارکنان پلیس راه استان در مدت مذکور، خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته ترافیک نسبتاً روانی داشتیم و انسداد مسیر و مشکل ترافیکی و همچنین محدودیت تردد نیز اعمال نشد که جا دارد از همکاری رانندگان قدردانی کنم.

 

انتهای پیام/