[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حریق کارخانه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم صبح سه شنبه با تلاش نیروهای آتش نشانی قم خاموش شد. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در رابطه با این حادثه اظهار داشته است:  راس ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد خبر آتش‌سوزی در کارخانه صنایع شیمیایی واقع در ورودی شهرک […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حریق کارخانه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم صبح سه شنبه با تلاش نیروهای آتش نشانی قم خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در رابطه با این حادثه اظهار داشته است:  راس ساعت ۴:۲۰ دقیقه بامداد خبر آتش‌سوزی در کارخانه صنایع شیمیایی واقع در ورودی شهرک صنعتی شکوهیه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، و بلافاصله پس از اعلام خبر خودروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

عباس جعفری بیان کرد: در مرحله اول ۱۳ خودروی عملیاتی سنگین به همراه خودروهای آب‌رسان شهرداری در محل حاضر شدند تا حریق اطفا شود.

وی گفت: با تلاش حدود ۱۱۴ آتش‌نشان که در دو مرحله به محل حریق اعزام شدند حدود ساعت ۱۰ حریق کامل اطفا شد و نیروهای عملیاتی در حال رفع لکه‌های حریق احتمالی هستند تا محل به طور کامل ایمن شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه تانکرهای آب‌رسان شهرداری، آبفا و سپاه در این عملیات همراه سازمان آتش‌نشانی بودند، افزود: خوشبختانه مدیران بحران شهرداری و استان نیز در محل حادثه حاضر شدند و بر روند مدیریت عملیات نظارت کردند.

[ad_2]