به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قم، صبح امروز ۲۸ مهر در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشارکت مشترک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قم و جهاد دانشگاهی شهر قم که در سالن نشست ها اداره کار برگزار شد، عنوان […]

تفاهم‌نامه مشارکت جهاد دانشگاهی شهر قم و اداره کار امضاء شدبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم؛ مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قم، صبح امروز ۲۸ مهر در مراسم امضاء تفاهم‌نامه مشارکت مشترک اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قم و جهاد دانشگاهی شهر قم که در سالن نشست ها اداره کار برگزار شد، عنوان نمود: طبق الزام قانونی، باید تمامی امور ذی ربط به تعلیم و تعاون به بخش خصوصی که در این زمینه‌ها تخصص دارند، واگذار گردد.
وی اضافه کرد: تفاهم‌نامه مشارکت فی ما بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی امضاء شده هست و در تمامی استان‌ها نیز این تفاهم‌نامه اجرایی می‌شود، بر همین اساس امروز تفاهم نامه مشارکت بین اداره کار و جهاد دانشگاهی شهر قم امضا می‌شود و این تفاهم‌نامه زمینه‌ساز همکاری‌های مشترک زیادی با این نهاد موفق هست.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قم گفته بود: جهاد دانشگاهی دارای یک حجم بسیار مناسب تشکیل شده از هیات علمی و اساتید دانشگاهی هست که می‌تواند در زمینه‌های متفاوت از این حجم استفاده کند، این حجم خصوصیت بارز و معروف جهاد دانشگاهی هست.

رییس جهاد دانشگاهی استان شهر قم اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نیز با سوابق خوبی که در راستای تعلیم دارد، می‌تواند با عرضه آموزش‌های مناسب و کاربردی، در مبحث اشتغال و تعاون یاری کننده باشد.
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک بدنه اجرایی هست و قادر هست امور مختلفی که به این نهاد واگذار می‌شود را  به شکل احسن اجرایی کند، علاوه بر این جهاد دانشگاهی این حجم را دارد تا رابط میان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علاوه بر این اتاق تعاون با جایگاه ها دانشگاهی باشد و این رابطه را تقویت نماید.

وی اضافه کرد: در این مورد جهاد دانشگاهی می‌تواند با مشارکت اتاق تعاون و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خدمات خود را به طور خوب تر و وسیع تری، به شهروندان عرضه کند.

انتهای پیام