دکتر مجید محبی در اجتماع بصیرت فاطمی که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و دهه بصیرت برگزار شد تفکر بسیجی و اقتدا به سیره و مکتب حاج قاسم را تنها راه نجات بخش پیش روی مسئولان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه بصیرت، مراسمی با حضور جمعی از اعضای انقلابی جامعه سلامت استان قم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار گردید.

رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی قم در این برنامه طی سخنانی افزود: قبل از انتخابات ریاست جمهوری تشکلی توسط بخشی از این نیروها تحت عنوان شورای هماهنگی نیروهای مومن و انقلابی جامعه سلامت استان قم برپا شد .

رئیس کمیته سلامت ستاد انتخلات آیت الله رئیسی در قم تصریح کرد: اولین اقدام این تشکل برپایی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری بود که اقدامات خوبی هم در این راستا با همکاری اعضای این شورا انجام گردید.

وی افزود: سیاست های کلی این شورا در وحله اول تلاش جهت جذب حداکثری نیروهای جامع سلامت بوده و خواهد بود و دست نیاز به سوی هر کسی که دغدغه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را داشته باشد و تمایل به ارتقای نظام داشته باشد دراز می کنیم و محدودیتی از جهت همکاری و عضو گیری غیر از چارچوب فوق نداریم.

دکتر محبی در ادامه گفت:به عنوان کسانی که تا آخرین قطره خون خود پای این نظام ایستاده ایم اعلام می کنیم عدالت خواهی و مطالبه گری از اصول این شورا بوده و دیگر اجازه سوء استفاده و اقدامات خلاف را مانند سال های گذشته در حوزه سلامت نخواهیم داد.

وی تفکر بسیجی را تنها راه نجات بخش پیش روی مسئولان عنوان کرد و افزود ما با اقتدا به مکتب حاج قاسم نیاز به مسیر و روش همان فرماندهانی داریم که خودشان پیش رو بودند و جلوتر از نیروها به خط مشکلات می زدند و اگر این شد دانشگاه علوم پزشکی تراز انقلاب خواهیم داشت.

دکتر محبی تصریح کرد: در جامعه ای که همه مدعی انقلابی بودن هستند با توجه به فرموده مولا علی علیه السلام که فرمود حق را بشناسید اهل آن مشخص خواهد شد و گفته شهید بهشتی که گفتند شاخص های انقلابی گری را بشناسید و افراد با آن بسنجید خواهیم توانست سره از ناسره را معلوم نمائیم.

وی افزود بر خلاف شایعات هیچ اختلافی اعم از فکری و نظری بین نیروهای انقلابی دانشگاه علوم پزشکی قم وجود ندارد و هر کس مخالف رانت خواری و دارای روحیه فساد ستیزی بود می تواند ادعای انقلابی گری کند و این صفت فقط به ادعای محض و بی عمل نیست.

رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی قم گفت: متاسفانه ارزش های انقلابی در بین یک عده رنگ باخته است و ارزش های دیگری برای ایشان جایگزین شده و تسامح و تساهل برای آنان ارزش شده و خود را انقلابی هم می دانند و البته شورای هماهنگی فرصت تغییر رفتار و نگرش و تشخیص شاخص صحیح را به همه می دهد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور حجت الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای خانواده سلامت برگزار شد ،ضمن اقامه عزای دخت گرامی پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، نامه ای خطاب به وزیر بهداشت در راستای انتخاب رئیس دانشگاهی دارای شاخصه های انقلابی گری و فساد ستیزی قرائت و به امضای حاضران رسید/ پایان پیام