رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در پی تلاش مأموران آگاهی استان قم برای دستگیری سرکرده یک باند حرفه‌ای سارقان مغازه، متهم که برای فرار اقدام به گروگانگیری نافرجام خانواده اش کرده بود به ناچار تسلیم قانون شد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: با طرح شکایت یکی از کسبه مبنی بر سرقت از مغازه وی، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

به گفته وی در ادامه مأموران برای بازدید از محل سرقت به مکان مورد نظر اعزام و سرکرده باند که از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار بود را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: نامبرده که در ساعات خاصی به منزلش تردد داشت با اطلاع از حضور وی، بلافاصله دو اکیپ از مأموران به محل مذکور اعزام شدند.

سرهنگ کرمی گفت: در ادامه متهم با مشاهده مأموران اقدام به گروگانگیری همسر خود کرده بنابراین مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شده و نهایتاً نامبرده تسلیم قانون شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: وی در سال‌های گذشته چندین مرتبه به اتهام سرقت منزل و اماکن خصوصی دستگیر و پس از تحمل کیفر از زندان آزاد و مجدداً به چرخه جرم بازگشته است.

کشف حدود ۳ میلیون نخ سیگار قاچاق در قم

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف حدود سه میلیون نخ سیگار قاچاق در قم خبر داد.

سرهنگ جواد قنبری اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور سلفچگان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: راننده و سرنشین تریلی بار خودرو را دو عدد پایه سوله اعلام که در ادامه و پس از بررسی بارنامه، تناقض در مبداء و مقصد بارگیری محرز شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم افزود: سپس با توجه به اظهارات ضد و نقیض، خودرو با هماهنگی مقام قضائی جهت بازرسی به این پلیس منتقل شد.

سرهنگ قنبری گفت: نهایتاً در بازرسی از تریلی سه میلیون نخ سیگار قاچاق کشف و متهمان نیز تحویل مرجع قضائی استان شدند.