مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: تماشاگران دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و صبای قم به ۵۰۰ صندلی ورزشگاه یادگار امام قم آسیب زدند.

به گزارش شهرکریمه توحید محمدی  اظهار داشت: در جریان دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صبای قم در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، خسارات فراوانی به ورزشگاه یادگار امام قم وارد آمد که عامل این خسارات، هواداران منتسب به تیم تراکتورسازی تبریز بودند.

وی افزود: متأسفانه در جریان نیمه دوم این مسابقه که روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد تماشاگران تیم میزبان اقدام به آسیب زدن به صندلی‌های ورزشگاه کردند به طوری که صندلی‌های کنده شده توسط تماشاگران به از سکوهای بالاتر به سمت سکوهای پایین‌تر پرتاب می‌شد.

مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: بیش از ۵۰۰ صندلی ورزشگاه یادگار امام قم از سوی تماشاگران تراکتورسازی در بازی دیروز مقابل صبای قم تخریب یا شکسته شده است و این خسارت سنگین و تقریباً بی سابقه‌ای به ورزشگاه اصلی شهر قم است.

محمدی بیان داشت: ورزشگاه یادگار امام قم توسط اداره کل ورزش و جوانان قم اداره می‌شود و هزینه نگهداری و تعمیرات آن بر دوش متولی ورزش قم است و در این شرایط، ضرر و زیان وارد شده بر ورزشگاه یادگار امام قم روی دوش دستگاه‌های ذیربط دولتی در قم می‌ماند.