معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از تولد یک نوزاد در آمبولانس اورژانس در مسیر انتقال مادر به بیمارستان خبر داد. بنا بر اعلام معاون اورژانس قم، شب گذشته در پی اعلام به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آمبولانس اورژانس برای انتقال بانوی باردار به بیمارستان به محل اعزام شد. وی افزود: […]

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از تولد یک نوزاد در آمبولانس اورژانس در مسیر انتقال مادر به بیمارستان خبر داد.

بنا بر اعلام معاون اورژانس قم، شب گذشته در پی اعلام به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آمبولانس اورژانس برای انتقال بانوی باردار به بیمارستان به محل اعزام شد.

وی افزود: با وجود حضور به موقع پرسنل اورژانس بر بالین مادر، ولی نوزاد عجول قبل از رسیدن مادر به بیمارستان متولد شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم بیان کرد: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه مادر و نوزاد تازه متولد شده به بیمارستان منتقل شدند و حال عمومی هر دو خوب است.

وی در ادامه با اشاره به وقوع چندین فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان قم بیان کرد: شب گذشته با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در اتوبان قم – تهران شاهد تصادف چند دستگاه خودرو با یکدیگر بودیم.

فراهانی بیان کرد: این تصادف هفت مجروح بر جای گذاشت که با اعزام سه دستگاه آمبولانس امداد رسانی به مجروحان صورت گرفت.

وی همچنین به برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه خودرو در بلوار امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: در اثر این حادثه سرنشین و راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شدند که این دو مجروح به وسیله دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.