[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری دومین انتخابات میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم گفت: طی سه روز گذشته فرایند ثبت نام ۳ نفر برای حوزه انتخابیه قم تکمیل شده است. فرماندار قم با اشاره به اینکه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مرتضی حیدری عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به نام نویسی از داوطلبان کاندیداتوری دومین انتخابات میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم گفت: طی سه روز گذشته فرایند ثبت نام ۳ نفر برای حوزه انتخابیه قم تکمیل شده است.

فرماندار قم با اشاره به اینکه داوطلبان کاندیداتوری مجلس خبرگان برای حوزه‌های انتخاباتی دیگر هم می‌توانند در قم ثبت نام کنند گفت: تاکنون ۹ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، یک نفر خراسان رضوی نام نویسی کرده‌اند و برای سایر حوزه‌های انتخابیه داوطلبی در قم ثبت نام نکرده است.

وی همچنین در ادامه به آغاز نام نویسی داوطلبان نامزدی انتخابات شورای های اسلامی روستاها اشاره کرد و افزود: نام نویسی از داوطلبان این انتخابات از ۱۶ تا ۲۲ فروردین انجام می‌شود.

[ad_2]