آیت الله محمد جواد علوی بروجردی استاد برجسته حوزه علمیه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با رصد دقیق در مرزها جلوی انواع هجوم های دشمن، مانند مواد مخدر ایستاده و این تنها اختصاص به مرز ایران ندارد، لازم است جامعه بین المللی هم به این مسئله توجه کند. به نقل از مرکز خبر حوزه، وی […]

آیت الله محمد جواد علوی بروجردی استاد برجسته حوزه علمیه گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با رصد دقیق در مرزها جلوی انواع هجوم های دشمن، مانند مواد مخدر ایستاده و این تنها اختصاص به مرز ایران ندارد، لازم است جامعه بین المللی هم به این مسئله توجه کند.

به نقل از مرکز خبر حوزه، وی در دیدار­جمعی از نیروهای ناجا ، با بیان این که نیروی انتظامی چشم بیدار و حافظ امنیت جامعه­ و کشور است، بیان داشت: در شرائط بسیار سختی از لحاظ فتنه و هجوم مواد مخدر و گروهای تروریست قرار داریم، بنابراین مهمترین رسالت نیروی انتظامی، حفظ مرزهای جغرافیای و از آن بالاتر و با اهمیت تر حفظ مرزهای حقیقی است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و صیانت از مرز حقیقی و جغرافیایی کشور در برابر انواع هجوم ها، رشادت های زیادی را هزینه و ده ها شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده افزود: باید قدردان این زحمات بود و از آنان تشکر کرد.
استاد حوزه با بیان این که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با رصد دقیق در مرزها جلوی انواع هجوم های دشمن، مانند مواد مخدر ایستاده و این تنها اختصاص به مرز ایران ندارد گفت: لازم است جامعه بین المللی هم به این مسئله توجه کند؛ خدمت شما خدمت گزاران هیچ وقت از بین نخواهد رفت و مردم ایران اسلامی قدردان زحمت های شما خواهند بود.
آیت الله علوی بروجردی با بیان اینکه ائمه اطهار (ع) برای مرزداران دعا می­ کردند و عمل شما مجاهدت است، گفت: ایران اسلامی برای کشور های دیگر هم ارزش قائل است و برای جلوگیری از مواد مخدر رسالت انسانی خود را انجام می دهد .
وی افزود: نیروی انتظامی ارتباط مستقیم با مردم دارد به همین دلیل رفتار و اعمال شما زیر ذره بین، تیزبینی و رصد آنان قرار دارد.
آیت الله علوی بروجرودی با بیان این که کسانی که در این نظام خدمت می ­کنند باید بدانند این نظام، ­با نظام های دیگر کشورها فرق­ می­ کند، اظهار­داشت: دلیل این فرق، پسوند اسلامی بودن­ است و مردم همان انتظار که از حوزه دارند از نیروهای نظام از جمله نیروی انتظامی هم دارند.
وی گفت: مردم از این نیرو برقراری عدل علی(ع) را انتظار دارند و این انتظار به حق جامعه اسلامی است و باید تلاش کرد به این مرحله رسید.
آیت الله علوی بروجردی با بیان اینکه توجه به مساله تهذیب و اخلاق، امری همگانی است و اختصاص به قشرخاصی مانند حوزه، ندارد گفت: اگر علما در جامعه اثر گذار بوده و هستند؛ چون اخلاق را در خود تجلی داده و در عمل هم این مساله را ثابت کرده اند.
وی با تاکید بر این که حوزویان با عملکرد درست خود در جامعه اثر­گذار بودند، بیان داشت: مراجع و بزرگان حوزه، همیشه به طلاب و مبلغین توصیه می­ کردند، مواظب رفتار و عمل خود در جامعه باشید تا مردم از طریق رفتار و عمل جذب دین شوند .
این استاد حوزه افزود: انسان های اثر گذار باید طبیب دوار باشند، با سخنرانی نمی شود، دین را تبلیغ کرد، رعایت این مساله تنها اختصاص به حوزویان ندارد، بلکه همه مسئولین در هر لباسی که هستند، باید طوری رفتار و عمل کنند تا مردم از دین، اسلام، انقلاب و نظام زده و جدا نشوند.