×
×

آصفری نماینده سابق مجلس:
«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برای پیگیری مشکلات اساسی مردم شکل‌گرفته است

  • کد نوشته: 3314
  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فراجناحی بوده و برای پیگیری مشکلات اساسی مردم با توجه به منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل‌گرفته است. به گزارش شهرکریمه محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرایط کنونی کشور در حوزه اقتصادی و بین‌الملل مطلوب […]

    «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برای پیگیری مشکلات اساسی مردم شکل‌گرفته است
  • عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» فراجناحی بوده و برای پیگیری مشکلات اساسی مردم با توجه به منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل‌گرفته است.

    به گزارش شهرکریمه محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرایط کنونی کشور در حوزه اقتصادی و بین‌الملل مطلوب نیست، اظهار داشت: مردم در انتخابات ۹۲ با شعارهایی که آقای روحانی در حوزه اقتصاد و بین‌الملل دادند به وی اعتماد و این امید را داشتند که مشکلات اقتصادی‌شان حل شود که در نهایت شاهدیم امروز شرایط بسیار بدتر از پیش از سال ۹۲ شده است.

    وی افزود: امروز شاهد تعطیلی یا تعطیل شدن بیش از ۶۰ درصد صنایع هستیم؛ شرایط اقتصادی بسیار ملتهب و رکود و گرانی افسارگسیخته بر کشور سایه افکنده است.

    آصفری با انتقاد از ضعف دولت یازدهم در پیشبرد ارتقای سطح بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در حوزه بین‌الملل هم برخلاف شعارهای روحانی تنزل یافته‌ایم، ارزش پاسپورت ایرانی کاهش پیداکرده و این در حالی است که امروز برخی کشورهای کوچک نیز برای ما رجزخوانی می‌کنند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه جمیع این عوامل نیروهای انقلاب را بر آن داشت تا جبهه‌ای متشکل از نیروهای انقلاب و به‌دوراز جناح و حزبی خاص در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ، امنیت و … تشکیل دهند، گفت: با توجه به تهدیدات حاصل از ناکارآمدی دولت در بخش‌هایی چون اشتغال و نگاه بسته حزبی حاکم در آن، جبهه‌ای با عنوان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به شکل فراجناحی برای پیگیری مشکلات اساسی مردم با توجه به منویات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب شکل‌گرفته است.

    به گزارش فارس، «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» روز یکشنبه ۵ دی‌ماه با حضور ۱۰ نفر از چهره‌های انقلابی اعلام موجودیت کرد.

    هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» به‌ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رحیمیان تشکیل شده و اعضای آن آقایان یحیی آل‌اسحاق، مهدی چمران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، رضا روستاآزاد، محمود خسروی وفا، مهدی محمدی، علیرضا مرندی، نادر طالب‌زاده و خانم مرضیه وحید دستجردی هستند.

    ۲۱۰ فعال سیاسی و فرهنگی کشور اعم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرهنگیان و چهره‌های شاخص مذهبی و اقشار مردم اعلامیه اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را امضا و از تشکیل این جبهه حمایت کردند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.