تیم هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از امروز در ۹ وزن با حضور برترین دخترن و بانوان کونگ‌فوکار قم برای کسب عناوین برتر مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌رود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی یکی از ۴۴ هیأت‌ ورزشی فعال در استان قم است که البته هنوز رئیس این هیأت‌ مشخص نیست زیرا بعد از استعفای غیر منتظره رشید رئیس سابق این هیات، اکنون کونگ‌فوکاران منتظر برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید این هیأت‌ هستند.

البته از سوی امور مجامع هیات‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ثبت‌نام از کاندیداهای علاقمند به شرکت در انتخابات رئیس جدید هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم انجام شده ولی هنوز زمان برگزاری مجمع مشخص نیست و محمد خان‌احمدی سرپرستی این هیأت‌ را بر عهده دارد.

در هر حال اکنون فعالیت‌های کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم آنچنان که باید و شاید ساماندهی و سازماندهی شده نیست ولی خبر اعزام تیم بانوان هیأت‌ قم به رقبت‌های قهرمانی کشور، این هیأت‌ ورزشی را از بی‌خبری درآورد و تیم قم از امروز در کردستان به میدان می‌رود.

اعزام تیم کونگ‌فو بانوان هیأت‌ قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی انجام شد که این پیکارها جنبه انتخابی تیم ملی بزرگسالان ایران را دارد و شرکت کنندگان از استان‌های مختلف از امروز به میزبانی هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان کردستان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در ترکیب تیمی که به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شده، جمعی از بهترین‌های کونگ‌فو قم در بخش بانوان عضویت دارند و هاجر عبادی از بانوان پرتلاش قم در رشته‌های رزمی که مقطعی در هیأت‌ کاراته مسوولیت نایب‌رئیسی داشت، این تیم را هدایت و مربیگری می‌کند.

این در حالی است که رقیه فرضی در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، معصومه ترابی در وزن ۵۱ کیلوگرم، نازنین معتمدی در وزن منهای ۵۴ کیلوگرم، معصومه پیرایش در وزن منهای ۵۸ کیلوگرم، زهرا احمدی در وزن منهای ۶۲ کیلوگرم، فاطمه فروزنده در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم، فاطمه خرم در وزن منهای ۷۱ کیلوگرم، زهره برزوی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم و طیبه بهرامی در وزن منهای ۸۱ کیلوگرم نمایندگان قم هستند.