×
×

جدیت پلیس در برخورد با متخلفین از دستورالعمل های مقابله با کرونا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 37071
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عمده دلیل شیوع کرونا برآمده از ترددهای غیرضروری وسایل نقلیه و جا به جایی افراد ناقل تشخیص داده شده است. رئیس پلیس راهور استان قم […]

    جدیت پلیس در برخورد با متخلفین از دستورالعمل های مقابله با کرونا – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سرهنگ غلامرضا صدفی ظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تداوم شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: عمده دلیل شیوع کرونا برآمده از ترددهای غیرضروری وسایل نقلیه و جا به جایی افراد ناقل تشخیص داده شده است.

    رئیس پلیس راهور استان قم با تاکید بر پرهیز همشهریان از برنامه‌ریزی و تدارک برای سفر گفت: از روز شنبه اول آذرماه، محدودیت و ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی آغاز شده است و پلیس موظف به کنترل مبادی ورودی شهر است و در صورت مواجهه با تخلف و تمرد از این محدودیت‌ها، جریمه پیش بینی شده اعمال خواهد شد.

    وی افزود: برابر مصوبه، در صورت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از جمله شهر قم، در هر ۲۴ ساعت مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون صورت می‌گیرد.

    صدفی با بیان اینکه ترددهای غیرضروری وسایل نقلیه در معابر شهر قم از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح، مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد گفت: رویکرد پلیس در این زمینه ارشادی است و ما واقعاً به دنبال جریمه نیستیم، اما به‌طور طبیعی با رانندگانی که اصرار به تخلف داشته باشند و با سهل‌انگاری خود موجب تهدید سلامت عمومی شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

    گفتنی است که این اعمال محدویت‌ها شامل وانت بارها نمی‌شود.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید