به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در نشست بصیرتی و بزرگداشت قیام مردم قم که در امامزاده چهل اختران برگزار شد، با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س) گفت: چون صدیقه طاهره انسان کاملی است پس می تواند الگوی همه بشریت […]

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شنبه شب در نشست بصیرتی و بزرگداشت قیام مردم قم که در امامزاده چهل اختران برگزار شد، با اشاره به شخصیت حضرت زهرا (س) گفت: چون صدیقه طاهره انسان کاملی است پس می تواند الگوی همه بشریت باشد.

وی با اشاره به الگوگیری از صدیقه طاهره (س) افزود: از طرفی چون جنسیت حضرت فاطمه زهرا(س) مونث است لذا الگوی کاملی برای بانوان، دختران و مادران عالم هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ولایتمداری حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این زهرای مرضیه بود که در پشت در از مولای متقیان دفاع کرد، درس سربازی ولایت را حضرت صدیقه طاهره(س) به ما آموخته است.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نسبت به مکتب حاج قاسم ابراز کرد: حضرت آقا مکتب حاج قاسم را مکتب اخلاص و صداقت معرفی کردند؛ شالوده مکتب علوی و فاطمی اخلاص است و حاج قاسم درس آموخته این مکتب بود.

وی با اشاره به جنگ نیابتی دشمنان خاطرنشان کرد: آن کسی که در مقابل جنگ نیابتی دشمن ایستاد حاج قاسم سلیمانی بود، آقایان بارزانی مسئولین اقلیم کردستان عراق در جنگ داعش دچار اشتباهات محاسباتی شدند و اگر حاج قاسم نبود امروز اثری از امنیت در این اقلیم هم نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هدف داعش را سوریه و عراق ندانست و اظهار کرد: هدف داعش جمهوری اسلامی ایران بود، اگر شهدای مدافع حرم نبودند امنیت امروز را نداشتیم؛ سردار سلیمانی بازوی ولایت و سپر حفاظتی نظام و ملت بود.

وی با بیان اینکه هرگاه ابعاد دشمنی دشمنان نظام روشن شد، عظمت کار مدافعین حرم مشخص خواهد شد، عنوان کرد: هرچه داریم از بصیرت داریم و حماسه ۹ دی با بصیرت خلق شد.

حجت الاسلام ذوالنوری سکوت خواص را کمتر از جرم سران فتنه ندانست و گفت: حداقل اثر سکوت خواص کاشتن بذر تردید در عوام بود، برخی بر اساس خط جغرافیایی جبهه سیاسی حرکت می کردند تا پس از پیروزی آن جبهه بگویند ما با شما بودیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در جنگ رنگین و براندازی نرم، مهم ترین بضاعت مانور جمعیتی است یعنی جمعیت را به خیابان بکشانند تا مسئولین حکومت را مرعوب کرده تا در حقانیت خود شک کنند و در حقانیت و مشروعیت نظام نیز تردید به وجود بیاورند.

وی با اشاره به اینکه جامعه شناسان هر جامعه ای را به سه لایه تقسیم می کنند، تصریح کرد: لایه اول هر جامعه ای رهبری، لایه وسط خواص و لایه سوم توده مردم می باشند که بقا و دوام سیاسی بستگی به حلقه وسط دارد.

نماینده مجلس افزود: خواص واسط این مخروط هستند و اگر آن ها ریزش کنند رأس به هم خواهد خورد، برخی از خواص هشت ماه قبل از انتخابات ۱۳۸۸ پالس تقلب در انتخابات را تزریق می کردند.

وی سرمایه ملی را در کنار خواص عامل بقای نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: سرمایه ملی یعنی اعتماد و اعتبار عمومی؛ تشکیل کمیته صیانت از آرا در آن زمان به این معنی بود که دنیا بدانید ما به نظام اعتماد نداریم و این پازل را آرام آرام از ماه ها قبل از انتخابات تکمیل کردند.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، بیان کرد: این شعار از طرف مخالفین پس از انتخابات ۸۸ مطرح شد و برهمین اساس برخی از خواص حاضر نشدند در ملاء عام اعلام کنند هیچ تقلبی که بتواند در آرای مردم تاثیرگذار باشد رخ داده است، اما رهبری با اقتدار ایستادند تا غبار قتنه ها برای مردم بخوابد و حقیقت آشکار شود.

وی در پایان با بیان اینکه نظام به بصیرت بیش از هر چیزی نیاز دارد، ابراز کرد: ۱۹ دی هزینه حرکت نظام بود که با زیرکی نیروهای انقلابی این حرکت متوقف نشد؛ چله های زنجیره ای ملت ایران پس از قیام مردم قم در ۱۹ دی عامل پیروزی انقلاب اسلامی شد و در واقع پیروزی انقلاب اسلامی مرهون ۱۹ دی مردم قم است.

[ad_2]

منبع
[email protected]