مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم، از آغاز به کار دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، مهدی کلانترزاده در نشست رسانه‌ای خود با خبرنگاران استان قم، از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما خبر داد و گفت: به همت مجموعه شهرداری قم این جشنواره با توجه به سیاست‌ها و راهبردهای دبیرخانه‌ دایمی جشنواره، این‌بار را هدف محوری افزایش کیفی و عمیق تولیدات و محصولات رسانه‌ای مرتبط با حوزه‌های گسترده مدیریت شهری انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: این جشنواره در ۱۰ بخش اصلی خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستندهای رسانه‌ای، یادداشت، تحلیل و نقد و یک بخش ویژه با موضوع جهاد تبیین در مدیریت شهری صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اعلام کرد: موضوعات این جشنواره، مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط زیست شهری، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه‌محوری در راستای ارتقاء کیفیت زندگی، هویت و کالبد شهر، حکمرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل و نقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر است که اصحاب رسانه می‌توانند در آن نقش‌آفرینی کنند.

 

وی افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ است و در ۱۴ تیرماه همزمان با روز ملی شهرداری‌ها مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزار خواهد شد.

 

کلانترزاده اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در جشنواره رسانه‌ای شهرما، آثار خود را می‌توانند به نشانی www.Qom.ir/mfs و یا در پیام‌رسان ایتا و واتساپ به شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ ارسال نمایند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجتبی امیرفرزانه