– خبر ها استانها –  ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم  اظهار داشت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار نتیجه های مثبتی را در سال‌های گذشته به بار آورده هست. وی با اشاره به اینکه هنر و‌ سینما در معرفی و گسترش اغراض و آرمانهای انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت بوده اضافه […]

– خبر ها استانها –

 ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهر قم  اظهار داشت: اکران فیلم‌های جشنواره مردمی فیلم عمار نتیجه های مثبتی را در سال‌های گذشته به بار آورده هست.

وی با اشاره به اینکه هنر و‌ سینما در معرفی و گسترش اغراض و آرمانهای انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت بوده اضافه کرد: حرکت انقلاب اسلامی با برتری در سال ۵۷، هیمنه استکبار جهانی را شکست و در طول ۴۰ سال گذشته، وقایع مختلفی برای مبارزه با این برتری و‌ ابهت صورت گرفته اما نظام اسلامی هرسال نیرومنتر از گذشته شده هست.

ریاست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری شهر قم با اشاره به مهم‌ترین عاملان برتری و موفقیت انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته تصریح کرد: باهمت و کوشش مضاعف و نهراسیدن از دشمن و توطئه‌های موجود می‌توان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را محافظت کرد.

قم| مسئولین در رسیدگی به نیازهای مردم همت ویژه‌ای دارا باشندآئین تودیع و معارفه استاندار جدید شهر قم برگزار گردیدقم| مردم به علت گرانی کالاهای بنیادی تحت فشار قرار دارند

وی تصریح کرد: در این عرصه، با مشارکت دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، پخش آثاری از این جشنواره را در شهر شهر قم به‌عنوان یکی از شهرهای برگزارکننده این جشنواره، در دستور کار قراردادیم تا با افزایش بصیرت و رشد هنر اسلامی در میان جوان‌های مؤمن، زمینۀ نشاط اجتماعی و نگاه نو به انقلاب اسلامی را فراهم‌ آوریم.

مدیرعامل سازمان، فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری شهر قم، از این اقدام با عنوان قسمتی از  جشن‌های چله سرو‌ توسط این سازمان در  آستانه چهلمین سالگرد برتری با شکوه انقلاب اسلامی یادکرد و اضافه کرد: موتور محرک و استمرار دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار، جوانان و نسل‌های جدید می باشند که لزوم دارد با برنامه‌ریزی و تشکیل جوامع متفاوت اجتماعی، به رشد و شکوفایی استعدادهای اشخاص دیندار و انقلابی، بیش‌ازپیش توجه گردد.