به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، حجت الاسلام عباس اسکندری، ریاست سازمان تبلیغات استان شهر قم شامگاه یکشنبه ۲۰ آبان ماه در مراسم آیین شکرگزاری اقامه عزا در ماه های محرم و صفر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان نمود:  در بحث عزا داری سیدالشهدا در […]

جنگ اقتصادی نشانه عجز آمریکا استبه گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از شهر قم، حجت الاسلام عباس اسکندری، ریاست سازمان تبلیغات استان شهر قم شامگاه یکشنبه ۲۰ آبان ماه در مراسم آیین شکرگزاری اقامه عزا در ماه های محرم و صفر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان نمود:  در بحث عزا داری سیدالشهدا در دوماه محرم و صفر عناصر و عاملان بسیاری به هیت های مذهبی کمک می کنند.

وی اضافه کرد: از وعاظ عزیزی که نقش عظیمی را در بیان معارف بر عهده داشتند و علاوه بر این شعرایی که در بحث شعر و شاعری و مرثیه و مداحی نقش به خصوصی را بر عهده داشتند و با عشق به صاحت مقدس امام حسین(ع) ایفای نقش می‌کنند تقدیر و تشکر می نمایم.

اسکندری تصریح نمود: در شهر شهر قم امور مذهبی و تبلیغی و بحث‌های عزاداری و شادی‌های در رابطه با اهل بیت(ع) پیرامون کانون مقدس حضرت معصومه(س) و با مدیریت آیت‌الله سعیدی تولیت مقدس استان مقدس اداره می گردد.

وی اظهار کرد: هرکسی به هر نحوی از کفش‌داران تا مسئولان هیئت‌های حسینی به صاحت مقدس سیدالشهدا خدمت می کند به طریقی به این کار رونق داده هست.

اسکندری یادآوری کرد: همه دست اندرکارهای امورما در زیر سایه ولی فقیه و رهبر شگرف اشان اسلامی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حرف مقام معظم رهبری عنوان نمود: رهبر فرمودند دشمن در هجوم فرهنگی به فرهنگ اسلامی و اهل بیتی ما شکست خورده هست امروز با توجه به یاس از جنگ فرهنگی که آمریکا دست به جنگ اقتصادی زده هست و ما باید در این عرصه نیز ایفای نقش کنیم و مطمئن باشید آقای ترامپ و امثال این ها غلطی نخواهند کرد.

اسکندری اظهار کرد: مگر معاویه و امثالشان کم برای اهل بیت(ع) زحمت درست کردند؟ اما اکنون سر از خاک بردارند و اربعین را نگاه کنید. استکبار جهانی امکان دارد برای امت ما زحمت درست کند ولی مطئن باشید پیروزی  از آن حق و جبهه اسلام ناب  و اسلام اهل بیت هست، اگر با استقامت متحد پشت رهبر بایستیم.

وی در انتهاء گفته بود: خداوند به ما مرحمت نموده هست که ما را در برابر جبهه کفر و استکبار قرار داده بنابراین به همین دلیل هست که حسینی هستیم. 

انتهای پیام