مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از غرق شدن یک جوان ۲۹ ساله در سد کبار خبر داد.

به گزارش شهرکریمه عباس جعفری ، با بیان اینکه محدوده سد کبار یک منطقه شنا ممنوع است اظهار کرد: تابلوهای متعددی در این محدوده برای اعلام ممنوعیت و خطرساز بودن شنا در محدوده سد کبار نصب شده اما متاسفانه مردم به این علائم توجهی ندارند.

وی به حادثه غرق شدن یک جوان ۲۹ ساله در سد کبار اشاره کرد و افزود: این جوان ۲۹ ساله امروز به علت عدم توجه به نکات ایمنی و تابلو شنا ممنوع متاسفانه غرق شد و نیروهای آتش‌نشانی اقدامات اولیه برای پیدا کردن پیکر این جوان را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: تیم امداد و نجات آبی آتش نشانی قم در حال خارج کردن فرد غرق شده از داخل سد هستند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مردم به علائم هشدار در محدوده سدها و دریاچه‌های شهر قم خاطرنشان کرد: عدم توجه به این علائم و نکات ایمنی می‌تواند خطرهای جبران ناپذیری برای مردم داشته باشد و همچون این حادثه جان شهروندان را در معرض خطر قرار دهد.

جعفری با اشاره به حضور به موقع در صحنه حوادث و پیشگیری از خطرات احتمالی برای شهروندان گفت: امیدواریم اینگونه حوادث با رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان در شهر قم کاهش یافته و دیگر شاهد خطری برای مردم نباشیم.