[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین محمدقمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه سوم سیما پخش شد، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از آن شهید والامقام به عنوان قهرمان ملی و قهرمان مقاومت و مجاهدت یاد کرد. وی با تاکید بر این که […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام والمسلمین محمدقمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در گفت وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه سوم سیما پخش شد، ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از آن شهید والامقام به عنوان قهرمان ملی و قهرمان مقاومت و مجاهدت یاد کرد.

وی با تاکید بر این که راه و خط شهید سلیمانی ادامه دارد، اظهار داشت: انتصاب فوری سردار قاآنی که از مجاهدان و پیشگامان این عرصه هستند، در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده تداوم این مسیر است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی باور به عقائد، اصول و ارزش ها را رمز ماندگاری و الگو شدن حاج قاسم عنوان و تاکید کرد: ما امروز با نسلی از جوانان مواجه هستیم که حاج قاسم متخلق، دلسوز، متواضع و مجاهد الگوی آنان است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ما در حال نبرد تمام عیار با جبهه استکبار هستیم، باید باور کنیم که این نبرد جدی است؛ دشمنان می خواهند ما را از میدان به در کنند اما ما سرجای خود نخواهیم نشست و با قوت و صلابت در مسیر استقلال راه شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت را ادامه خواهیم داد.

وی تواضع، اخلاص و گشاده رویی شهید حاج قاسم سلیمانی را مثالزدنی توصیف و تاکید کرد: سردار سلیمانی فردی بود که دنیا از او حساب می برد، اما همین مرد و شخصیت برجسته وقتی با مردم روبرو می شود بسیار متواضع، گشاده رو و فروتن است و تلاش می کند از آلام و رنج شان بکاهد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر این که نگاه به این الگوها نسلی با هویت و با ایمان تربیت خواهد کرد، گفت: حاج قاسم سلیمانی تنها یک شخصیت و متفکر نظامی نبود، او خود یک فرهنگ و مکتب بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز داشت: از دست دادن حاج قاسم سلیمانی یک صدمه فرهنگی نیز به شمار می آید، ما پای انتقام سخت ایستاده ایم؛ نظامی ها کارشان را بلد هستند و به موقع این انتقام سخت گرفته خواهد شد اما در کنار آن باید انتقام فرهنگی هم بگیریم.

وی تاکید کرد: دستگاه ها و سازمان های فرهنگی به اندازه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در انجام رسالت فرهنگی خود عمل نکرده اند؛ ما نسبت به وظایف خود بسیار عقب هستیم و باید این کوتاهی را یک زنگ خطر بدانند و درصدد جبران برآیند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی افزود: اینستاگرام کوچک ترین حرف و مطلبی درباره شهید سلیمانی را حذف می کند، ما نتوانسته ایم سازوکارهای خودمان را ایجاد کنید و باید در این زمینه فکری بکنیم تا بتوانیم با جوانان دنیا ارتباط برقرار کنیم و حرف بزنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ترور حاج قاسم سلیمانی را نشانه استیصال آمریکای جنایت کار ذکر و تاکید کرد: ما یک قدم از مسیر مقاومت کوتاه نمی آییم و محکم و استوار راه سردار مقاومت را ادامه خواهیم داد و انتقام خون پاکش را خواهیم گرفت. /ج

[ad_2]