[ad_1] حجت الاسلام رضا عزت زمانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه امسال حسرت پیاده روی در راهپیمایی بزرگ اربعین بر دل همه شیعیان مانده است، گفت: این حسرت هم سبب غصه دل‌ها و هم باعث رشد دل‌ها می‌شود. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه باید حسرت جا مانده امسال […]

[ad_1]

حجت الاسلام رضا عزت زمانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه با بیان اینکه امسال حسرت پیاده روی در راهپیمایی بزرگ اربعین بر دل همه شیعیان مانده است، گفت: این حسرت هم سبب غصه دل‌ها و هم باعث رشد دل‌ها می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه باید حسرت جا مانده امسال از برگزار نشدن راهپیمایی اربعین را قدر دانست، افزود: از این فرصت به دست آمده باید برای آشنایی بیشتر ما و قلب‌های ما با حضرت سیدالشهدا (ع) استفاده کرد.

وی با تاکید بر این نکته که مردم امسال در راهپیمایی اربعین شرکت نکردند، یادآور شد: نام و یاد امام حسین (ع) و مسلک ایشان و ارزش‌ها و دستاوردهای اربعین در دل‌ها و جان‌های ما مانده است چه افرادی که در این رخداد عظیم حضور داشته‌اند و چه افرادی که برای آنها این روزها بیان شده است.

عزت زمانی ایثار، محبت، ولایت، تبعیت از امام، توحید، گذشتن از دنیا، تحمل سختی‌ها و مقاومت در برابر سختی‌ها را از دستاوردهای سفر اربعین در بین مردم دانست و اظهار کرد: اگر این ویژگی‌ها امسال در خدمت به خانواده‌ها، فرزندان، افراد و همنوعان در شرایط سخت کرونایی و اقتصادی باشد، یادگاری مهمی از سیدالشهدا (ع) در دل‌های ما به عنوان موکب عزاداری سیدالشهدا (ع) خواهد بود.

[ad_2]