. از زوار غیر ایرانی و عراقی برای عضویت در کمپین «حسین عشق جهانی: الحسین الحب العالمی» اسم نویسی به عمل می‌آورند و این کمپین بخش بین‌المللی کمپین «الحسین یجمعنا» در راهپیمایی اربعین هست. ایجاد همکاری میان زوار بیگانه شرکت کننده در مراسم اربعین به زبان‌های متفاوت، برگزاری نمایشگاه تصویر زوار و اهدای تصویر یادگاری […]

. از زوار غیر ایرانی و عراقی برای عضویت در کمپین «حسین عشق جهانی: الحسین الحب العالمی» اسم نویسی به عمل می‌آورند و این کمپین بخش بین‌المللی کمپین «الحسین یجمعنا» در راهپیمایی اربعین هست.

ایجاد همکاری میان زوار بیگانه شرکت کننده در مراسم اربعین به زبان‌های متفاوت، برگزاری نمایشگاه تصویر زوار و اهدای تصویر یادگاری به آن‌ها، اعطای مجوزهای لازم به اعضای کمپین برای فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای، ارسال دعوت نامه برای شخصیت‌های معروف جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان با هدف درک این حماسه شگرف و برگزاری نشست ها تخصصی برای توضیح ابعاد شخصیت امام حسین(ع) از اغراض ایجاد این کمپین و برگزاری موکب «حسین، عشق جهانی» اعلام گردیده هست.

از با اهمیت ترین فعالیت‌های این کمپین عرضه خدمات فنی و رسانه‌ای با هدف توضیح مبحث کمپین بویژه اربعین و رابطه میان اعضای شبکه‌ای از دوستداران امام حسین(ع) از سراسر جهان به منظورانجام فعالیت‌های بین‌المللی تاثیرگذار هست.

این کمپین حسینی در واقع تریبونی مردمی برای معرفی امام حسین(ع) به همه جهانیان هست و در آن کوشش می‌شود با ایجاد رابطه میان دوستداران امام حسین(ع) با یکدیگر از سراسر جهان زیرساخت‌های لازم برای تولیدات فنی و رسانه‌ای با مبحث امام حسین برنامه‌ریزی و به اشتراک گذاشته گردد.

مخاطب های «حسین، عشق جهانی» تنها شیعیان و مسلمین نیستند، لکن همه آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان جهان می‌توانند عضو گردند چون که حسین(ع) بزرگترین معلم برای این آزادگی و قیام عاشورا، تبلور ایثار در راه رسیدن به این آزادی هست.
عباس حیدر توحیدی، طلبه پاکستانی هست که در حوزه علمیه شهر قم تحصیل می‌کند و مسیولیت اسم نویسی از زوار اردوزبان را برعهده دارد.

فردا/حسین عشق جهانی؛ میعادگاه زوار بیگانه در عمود ۹۷۵

وی در گفت‌و‌گو با ایکنا در این باره می‌گوید: مقر کلیدی این کمپین در ایران هست و ما اینجا از زوار هندی، پاکستانی، کشمیری و …
حسین سلیمان اف، از طلبه‌های کشور آذربایجان هست که در حوزه علمیه شهر قم تحصیل می‌کند و مسیولیت عضوگیری زوار آذربایجانی گرجستانی، زوار ترکیه و.‌. را برعهده دارد.

فردا/حسین عشق جهانی؛ میعادگاه زوار بیگانه در عمود ۹۷۵

وی اهتمام می‌کند : تلاش‌های بسیاری در جریان هست که رخداد شگرف پیاده روی اربعین را کم رنگ کند و به همین دلیل ما در این کمپین نشان می‌دهیم که زوار اربعین منحصرا عراقی و ایرانی نبوده و از کشورهای متفاوت جهان می باشند.
ابراهیم الطیب، طلبه حوزه علمیه شهر قم نیز از کشور غنا هست که مسیولیت اسم نویسی از زوار بیگانه انگلیسی زبان و عرب زبان را که غیرایرانی و عراقی می باشند، برعهده دارد.

فردا/حسین عشق جهانی؛ میعادگاه زوار بیگانه در عمود ۹۷۵

بنا به این گزارش، در کنار موکب الحسین الحب العالمی که به زوار غیرایرانی و عراقی اختصاص دارد، موکب «الحسین یجمعنا» واقع شده که پذیرای زوار ایرانی و عراقی هست و برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی اجرا می‌کند.

حسین عشق جهانی؛ میعادگاه زوار بیگانه در عمود ۹۷۵

حسین عشق جهانی؛ میعادگاه زوار بیگانه در عمود ۹۷۵