به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار این مردم به سهم خویش از این حضور گسترده و آگاهانه تشکر می‌نمایم. متن پیام رئیس جمهور به این شرح است: بسمه‌تعالیایران اسلامی در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) […]

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری شهرکریمه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار این مردم به سهم خویش از این حضور گسترده و آگاهانه تشکر می‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسمه‌تعالی
ایران اسلامی در سالروز شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) شاهد حضور غرورآفرین، پرشور و بی‌نظیر مردم بابصیرت و انقلابی در تشییع پیکر مطهر ۲۵۰ شهید سرو قامت جاودانه کشورمان بود.

حضوری که بیانگر تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و عظمت مردم ولایتمدار و وفادار ایران بود.

اینجانب به عنوان خدمتگزار این مردم به سهم خویش از این حضور گسترده و آگاهانه تشکر نموده و بار دیگر از ارواح طیبه شهداء و امام عظیم‌الشأن راحلمان استمداد می‌طلبم تا با توسل به اهل بیت(ع) و به برکت این خون‌های پاک در جهت اداء دین به این عزیزان، به مردم خدمات شایسته و صادقانه‌ای را ارائه نمائیم.

علو درجات شهیدان و امام راحل(ره) و سربلندی ایران اسلامی و طول عمر با برکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

[ad_2]

منبع
[email protected]