رئیس هیات شمشیربازی قم گفت: تیم صنایع گچ نگین به عنوان نماینده قم برای اولین بار در لیگ‌برتر شمشیربازی کشور در بخش اسلحه فلوره حاضر می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه خبری شهر کریمه، علی قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرکریمه، با اشاره به اعزام تیم گچ نگین قم به لیگ‌‌برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور، طی سخنانی اظهار کرد: بعد از گذشت ۲ سال از فعالیت رشته ورزشی شمشیربازی در قم، امسال تصمیم گرفتیم تیمی را به عنوان نماینده استان به لیگ‌برتر اعزام کنیم.

وی افزود: دیدار‌های دور رفت بازی‌ها از ۲۴ بهمن‌ماه و دور برگشت از ۱۵ اسفندماه  طی ۲ هفته متمرکز به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم ادامه داد: باتوجه به اینکه شمشیربازان در لیگ برتر در اسلحه‌های مختلف به رقابت می‌پردازند؛ ما تصمیم گرفتیم در اسلحه فلوره تیم‌داری کنیم و در این بخش از مسابقات ۶ تیم حضور خواهند داشت.

قنبری با اشاره به اینکه هدف از حضور از مسابقات کسب تجربه برای ورزشکاران قمی است؛ خاطرنشان کرد: رشته شمشیربازی در قم نوپا است و با توجه به این موضوع ما توقعات بالایی از شمشیربازان خودمان نداریم و هدفمان کسب تجربه است تا از این موضوع در ادامه مسیر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه نفرات تیم‌ قم از افراد رنکینگ‌دار کشوری هستند؛ کسب مقام و روی سکو رفتن برای ما دور از دسترس نیست.

رئیس هیات شمشیربازی استان قم عنوان کرد: تیم‌های قدرتمندی در لیگ‌برتر حضور دارند اما من به عنوان سرپرست تیم نظرم این است تیم‌های اصفهان و چادرملو اردکان دوتا از رقبای اصلی ما در این دوره از رقابت‌ها هستند.

قنبری در خصوص اینکه چه تعداد بازیکن قمی در این تیم حضور دارند، گفت: ما سعی کردیم شاکله تیم را با بازیکنان بومی تشکیل دهیم؛ ۴ نفر از اعضای تیم قمی هستند و ۲ بازیکن غیربومی هم داریم.

وی در پایان تصریح کرد: امیرحسین نصیری، محمدحسین نصیری، ماهان صباغی، حمیدرضا ویسی، محمدامین هفته خانکی و صدرا جهانی ۶ بازیکن ما در تیم صنایع گچ نگین قم خواهند بود.

انتهای پیام/