[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سامان نیازی فعال سیاست خارجی و حقوق بشر طی یادداشتی نوشت: حق برسلامت مردم، حقی بنیادین که تحت تصمیمات سیاسی و رویکرد ناصحیح نگاه به غرب بی اخلاق، مخدوش شده بود.  مدت کوتاهی از استقرار دولت سیزدهم می گذرد. رسانه ها باید به دور از هیاهوی تحریف و جریان مسموم، […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، سامان نیازی فعال سیاست خارجی و حقوق بشر طی یادداشتی نوشت: حق برسلامت مردم، حقی بنیادین که تحت تصمیمات سیاسی و رویکرد ناصحیح نگاه به غرب بی اخلاق، مخدوش شده بود. 

مدت کوتاهی از استقرار دولت سیزدهم می گذرد. رسانه ها باید به دور از هیاهوی تحریف و جریان مسموم، ضمن اطلاع رسانی صحیح به مردم که رسالت حرفه ای و منشور اخلاقی آنهاست و از طرفی هم حق دسترسی به اطلاعات درست از حقوق سیاسی اجتماعی بشر است و فقدان آن اثر مستقیم در نقض حقوق اولیه و نسل اولی حقوق بشر دارد، نسبت به اتفاقات خوب و عملکرد جهادی دولت سیزدهم در راستای فراهم کردن مؤلفه های مهم تضمین حق برسلامت مردم به ویژه در دوره پاندومی ویروس منحوس کرونا اطلاع رسانی مبتنی بر گزاره های امیدبخش و شادی‌آفرین داشته باشند. 
این مهم در شادابی جامعه و مثبت اندیشی مردم بهترین کمک به دولت در حل سایر مشکلات کنونی است دولت مردمی که با وجود حجم بالای مشکلات بی سابقه روی نقش آفرینی مردم به عنوان ولی نعمتان حساب ویژه باز کرده است. 
تدبیر دقیق مدیریتی و کنشگری مقام ریاست جمهوری در مسائل کلان نظیر موضوع کرونا که تولید کننده طیف وسیعی از مشکلات برای مردم است، فاکتور مهمی است که ارزش ذاتی آن در همین زمان کوتاه استقرار دولت مردمی سیزدهم در مسئله مدیریت واکسیناسیون گسترده از طریق خرید موفق واکسن و نیز مدیریت داخلی در تزریق رکورد شکن آن مبرهن است.
 روح آرامش و ثبات در پی سرعت گرفتن واکسیناسیون، امکان تصمیمات عالمانه‌تر را فراهم کرده‌ است و این خود بخشی از بایسته های حکمرانی شایسته اسلامی و از حقوق طبیعی شهروندان جامعه اسلامی است.
ضمن تشکر از شخص رئیس جمهور به دلیل اهتمام بی وقفه در تضمین حق برسلامت مردم و صیانت از آن که در واقع صیانت از حق حیات و کرامت انسانی است، مرحله بعد که وظیفه رسانه ها در صیانت از حقوق اجتماعی و سیاسی مردم در موضوع شفافیت در این مهم و بیان و تصویر کردن اثرات حضور مستقیم آنها در تصمیمات کلان و به طور ویژه‌تر بحث انتخابات و گزینش رویکرد درست در تامین حقوق بنیادین‌شان است.

انتهای پیام/


[ad_2]