×
×

حمایت از آیت الله عیسی قاسم واجب است

  • کد نوشته: 3752
  • یکی از مراجع تقلید حمایت از آیت الله عیسی قاسم را واجب دانست و گفت: اگر در بحرین بودم حتما می‌رفتم و (همراه با تحصن کنندگان) در منزل ایشان می‌نشستم. به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدارجمعی از روحانیون و علمای بحرینی مقیم حوزه علمیه قم […]

    حمایت از آیت الله عیسی قاسم واجب است
  • یکی از مراجع تقلید حمایت از آیت الله عیسی قاسم را واجب دانست و گفت: اگر در بحرین بودم حتما می‌رفتم و (همراه با تحصن کنندگان) در منزل ایشان می‌نشستم.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدارجمعی از روحانیون و علمای بحرینی مقیم حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به انقلاب این کشور گفت: در بحرین بازگشت به عقب بعد از این همه فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها صحیح نیست، بازگشت به عقب حرام است.

    وی همچنین تأکید کرد: این انقلاب باید حفظ شود، در قلب‌ها جریان داشته باشد و در جان‌ها و در اجتماعات زنده بماند، اما با تعادل که باعث تخلیه قوا نگردد.

    استاد برجسته حوزه در ادامه ضمن تأکید بر حمایت از آیت الله عیسی قاسم گفت: دفاع و حمایت از ایشان واجب است، این عالم  پرچمدار تشیع در بحرین است.

    وی اضافه کرد: شیخ عیسی قاسم مایه قوت شیعه و عمودی برای تشیع است، باید حفظ گردد، به هر صورت ممکن باید حفظ گردد.

    آیت الله سبحانی تصریح کرد: سلب تابعیت یا بازداشت آیت الله عیسی قاسم باعث آسیب‌های بزرگی است دفاع از شیخ و منزل ایشان امر واجبی است.

    وی تصریح کرد: من اگر در بحرین بودم حتما می‌رفتم و در منزل ایشان (همراه با تحصن کنندگان) می‌نشستم.

    این مرجع تقلید بیان داشت: سخنان ایشان آرام و از روی تعقل است، اگر حکومت بحرین عقل داشت به سخنان وی عمل می‌نمود، خطابه‌های ایشان بسیار ارزشمند است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.