شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت قاطع خود از جایگاه رفیع مرجعیت بر لزود برائت از مطرودین نظام و گروه هایی که تلاش برای دوقطبی سازی و ایجاد فتنه ای جدید دارند تاکید کرد

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه در پی انتشار اخبار و مطالبی پس از دیدار رئیس مجلس با حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و انتشار یادداشتی در یکی از رسانه های کشور، تلاش هایی از سوی برخی جریانات معاند و مطرود نظام و مردم برای ایجاد دوقطبی سازی کاذب و طراحی فتنه ای جدید صورت گرفت .

بر همین اساس شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن اعلام حمایت قاطع خود از جایگاه مرجعیت شیعی با صدور بیانیه ای نسبت به این رویدادها عکس العمل نشان داد.

متن بیانیه که به دست شهرکریمه رسیده است به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
در طول تاریخ مرجعیت شیعه همواره دارای جایگاهی رفیع بوده و شیعیان پاسداشت ایشان را به حق ، تجلیل از مقام انبیاء و اولیاء الهی دانسته‌اند.

مراجع معظم تقلید چه در دوران خفقان قبل از انقلاب و چه پس از پیروزی نهضت اسلامی همیشه حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی و امام بزرگوار و پس از حضرت امام از جانشین خلف آن بزرگ مرد در بیان و عمل نشان داده‌اند و البته این حمایت و پشتیبانی همراه تذکراتی در راستای تعظیم شعائر و حل مشکلات مردم و حقوق اسلامی بوده که در مناسبت های مختلف به مسئولان نظام گوشزد کرده‌اند.

مراجع عظام تقلید همیشه پناهگاه مردم و محل مراجعه اقشار مختلف خصوصاً محرومان و مستضعفان بوده و هستند و به همین دلیل دائماً پرچم مبارزه با مستکبران و ستمگران جهان را بر دوش کشیده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز که مستظهر به پشتیبانی این بزرگواران هستند به شیوه سلف صالح خود یعنی خمینی کبیر به عنوان سکان دار این کشتی در دل طوفان های سهمگینی که قدرتهای ظالم جهان به سمت ایران اسلامی گسیل داشته اند، با درایت و تیزهوشی همواره ارتباط با تمامی کشورهای دنیا، به جز عده ی معدودی دولت جهانخوار، ضد انسانی و یا جعلی را بر مبنای سه اصل عزت، حکمت و مصلحت نه تنها مجاز شمرده بلکه در بعضی بخش ها به دولت های مختلف تکلیف نموده است.

بدیهی است منظور هیچ یک از مراجع بزرگوار از ارتباط با تمام جهان، چیزی جز آن چه مقام معظم رهبری نیت و توصیه کرده‌اند نیست.

دفاع از مقام مرجعیت وظیفه ی تک تک نیروهای انقلابی و حزب اللهی به خصوص مردم شریف و انقلابی استان قم که افتخار همسایگی با اکثر این بزرگان را دارند می باشد، اما این روزها برخی جریانات و افراد و گروه های مطرود که ملت از بی تدبیری شان به ستوه آمده اند، برای این که همچنان در صدر اخبار باقی بمانند و به مرگ سیاسی دچار نشوند، در تلاشند از این نمد برای خود کلاهی بدوزند و با ایجاد دو قطبی جدیدی همچنان که در هشت سال گذشته کشور را بدان دچار کرده بودند، فتنه دیگری را رقم بزنند، غافل از این که مردم حزب اللهی ایران اسلامی هرگز توهین و جسارت به مقام مرجعیت را برنخواهد تابید و بر حمایت خود از این عصاره های فقه و تقوا در کنار رهبری معظم انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.

والعاقبه للمتقین

شو ای هماهنگی اصولگرایان استان قم