به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دفتر نشر معارف کتاب «امام مهدی(عج)»، نوشته شهید آیت الله سید محمد صدر، شهید جبهه مقاومت عراق را منتشر نمود. آیت‌الله شهید سید محمد صدر، از علمای مبارز و معروف معاصر عراق و از شاگردان آیت الله شهید سید محمد باقر صدر […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دفتر نشر معارف کتاب «امام مهدی(عج)»، نوشته شهید آیت الله سید محمد صدر، شهید جبهه مقاومت عراق را منتشر نمود.

آیت‌الله شهید سید محمد صدر، از علمای مبارز و معروف معاصر عراق و از شاگردان آیت الله شهید سید محمد باقر صدر و امام خمینی(ره) هست که در سال ۱۳۷۷ به دست جلادان رژیم بعثی صدام شهید شد و به شهید صدر ثانی معروف هست. فرزند وی «مقتدی صدر» هم حالا یکی ازجریان‌های سیاسی فعال در عراق را رهبری می‌کند.

کتاب دارای پنج فصل در راستای زندگانی امام زمان(عج) هست. این کتاب در قطع پالتویی و در شمارگان هزار نسخه و با نرخ پنج هزار تومان روانه بازار نشر شده هست.

کتاب «حرکت اسلامی در عراق»، اثر اندیشمند فقید و مبارز عالم تشیع زنده یاد علامه عبد الهادی الفضلی(ره)، از دیگر آثاری هست که جدیدا از سوی نشر معارف روانه بازار نشر شده هست.

سیر تاریخ حرکت اسلامی در عراق و تشکیل حزب «الدعوۀ الاسلامیه» و نقش حوزه علمیه نجف در مبارزات قرن معاصر من جمله ویژگی‌های این کتاب هست. این کتاب با ترجمه علیرضا اشرفی نسب و در قطع پالتویی ودر شمارگان هزار نسخه و با نرخ ۱۰ هزار تومان روانه بازار نشر شده هست.