به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد هادی رحیمی‌صادق ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران اظهار کرد: حوزه انقلابی و مواظبت از آن برای جلوگیری از ایجاد تفکرات سکولاری، برای اولین بار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح شده هست. وی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی […]

  به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محمد هادی رحیمی‌صادق ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران اظهار کرد: حوزه انقلابی و مواظبت از آن برای جلوگیری از ایجاد تفکرات سکولاری، برای اولین بار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی طرح شده هست.

وی اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی امروز بشدت به دنبال این می باشند که حوزه را درگیر اندیشه سکولاری کنند و اعتقاد دارند اگر در این مسیر توفیقاتی داشته باشند، بازخورد آن در کل نظام اسلامی دیده خواهد گردید. این هشداری بود که مدت‌ها پیش مقام معظم رهبری حوزه‌های علمیه را نسبت به آن متذکر گردیدند.

حجت‌الاسلام رحیمی‌صادق اضافه کرد: حوزه‌های علمیه از روزی که نظام اسلامی تشکیل شد و حتی قبل‌تر از آن، جایگاه ها بسیار فعال و تاثیرگذاری در جامعه بودند و روحانیت ملحق شده همراه امام خمینی (ره) بوده هست.

به گفته وی، غرب در کوشش هست تا تشیع انگلیسی را به گردن نظام جمهوری اسلامی و حوزه‌های علمیه بیاندازد، این در حالی هست که چنین مسأله‌ای هیچ وقت درست نبوده هست.

ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران تصریح نمود: آنچه حسن رحیم‌پور ازغدی که از اساتید معروف دانشگاهی و حوزوی کشور می باشند، مطرح کردند، در واقع بیان همین مسأله بوده، البته عده‌ای در تعابیر وی دقت لازم را نداشتند و سخنانشان توسط افرادی که بدخواه حوزه‌های علمیه می باشند مورد سوءاستفاده قرار گرفته هست.
حجت‌الاسلام رحیمی‌صادق اظهار کرد: حوزه‌های علمیه امروز بروز می باشند و در مورد زیادی از مسائل کشور حرف‌ها دارند و نظریه‌پردازی می‌کنند، البته امکان دارد در بعضی ابعاد نیز دچار معضلاتی باشیم که این از امر هم مورد توجه علما و بزرگان حوزوی هست. ما احتیاج به کار و کوشش زیادتر در حوزه‌های علمیه کشور داریم.