×
×

خادمان بااشتیاق خدمتگزار زائران هستند/الزام رعایت دستورات بهداشتی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 30337
  • [ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم به دنبال بازگشایی درب‌های حرم مطهر به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همیشه برای مؤمنان به ویژه اهالی شهر مقدس قم پناهی از شر […]

    خادمان بااشتیاق خدمتگزار زائران هستند/الزام رعایت دستورات بهداشتی – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی فقیه در استان قم به دنبال بازگشایی درب‌های حرم مطهر به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همیشه برای مؤمنان به ویژه اهالی شهر مقدس قم پناهی از شر فتنه‌ها و بلایا بوده و توسل به آن حضرت راهی مؤثر در رفع گرفتاری‌ها و شفای بیماری‌ها به شمار می‌رود.

    همچنین این حریم ملکوتی همواره منشأ جوشش چشمه‌های فقه و معارف و منبع فیض عقلانیت دینی بوده و هست. در این میان در فضای خاص دوران شیوع کرونا شرایط چنین اقتضا می‌کرد دربهای حرم مطهر موقتاً بسته شود لکن خادمان آستان مقدس تمام تلاش خود را برای باز گذاردن راه‌های ارتباطی با استفاده از شیوه‌های نوین رسانه‌ای به کار بستند که خود رزمایشی از پویایی فضای مذهبی و دینی کشور به شمار می‌رفت.

    اینک با گذشت دوران اوج فراگیری بیماری، امکان بازگشایی اماکن مقدس به صورت محدود فراهم شده و خادمین دلتنگ، دوباره با اشتیاق، خدمتگزار زائران خواهند بود و همچون همیشه خود را ملزم به رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی می‌دانند.

    از مؤمنان خداجوی و ارادتمندان این حریم کهف الوراء نیز خواستاریم تا ضمن دعای خیر جهت دفع بلایا با رعایت حداکثری، زمینه را برای دفع کامل این بیماری و فراهم شدن امکان بازگشایی کامل حرم مطهر فراهم کنند.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.