×
×

آیت الله سعیدی خبر داد؛
خدمات فرهنگی موکب ۱۰۸۰ توسعه می یابد

  • کد نوشته: 2901
  • تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) قم نیت خالص را محور تمامی خدمات اصیل فرهنگی توصیف کرد و عنوان داشت: باید خدمات ارائه شده در تمام امور فرهنکی با نیت رضای خداوند متعال باشد بر این اساس تاکید می شود که در جریان ارائه خدمات به زائران حسینی از هرگونه اقدام تشریفاتی پرهیز شود. به گزارش […]

    خدمات فرهنگی موکب ۱۰۸۰ توسعه می یابد
  • تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) قم نیت خالص را محور تمامی خدمات اصیل فرهنگی توصیف کرد و عنوان داشت: باید خدمات ارائه شده در تمام امور فرهنکی با نیت رضای خداوند متعال باشد بر این اساس تاکید می شود که در جریان ارائه خدمات به زائران حسینی از هرگونه اقدام تشریفاتی پرهیز شود.

    به گزارش شهرکریمه آیت الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با مدیران و مجریان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد به بیان این که موکب آستان مقدس باید برای بهره برداری از منابع زمین و امکانات مادی موکب در طول سال برای امور فرهنگی استفاده کند، اظهار داشت: مدیران و خادمان موکب در نظر داشته باشند که در طول سال خدمات رفاهی و فرهنگی در شان جریان عظیم عاشورا به زائران کربلا معلی ارائه شود.

    تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به این که مردم و زائرین از موکب و پرچم  آستان مقدس حضرت معصومه سلام(س) توقعات خاصی دارند، گفت: تمامی امکانات و خدمات ارائه شده در موکب ۱۰۸۰ که سفیر آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مسیر کربلای معلا است باید در شان زائران امام حسین(ع) باشد تا آستان مقدس بتواند در مدت کوتاهی که زائر در موکب توقف می کنند خدمات متناسب ارائه دهد.

    امام جمعه قم نیت خالص را محور تمامی خدمات اصیل فرهنگی توصیف کرد و عنوان داشت: باید خدمات ارائه شده در تمام امور فرهنکی با نیت رضای خداوند متعال باشد بر این اساس تاکید می شود که در جریان ارائه خدمات به زائران حسینی از هرگونه اقدام تشریفاتی پرهیز شود.

    تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اهمیت بهره برداری از منابع موکب در طول سال تصریح کرد: باید با تمام توان برای بهر گیری از ظرفیت های این موکب برای ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی در طول سال استفاده شود.

    آیت الله سعیدی در پایان خدمت رسانی به زائر حسینی را از مصادیق احیای شعائر اسلامی توصیف کرد و گفت: در ارائه خدمات به زائران حسینی موضوع الگو گیری از کسانی که به زائرین خدمت می کنند باید سرلوحه مدیران موکب به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات باشد.

    گفتنی است محمد جواد جهانگیرزاده، رئیس ستاد موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گزارش از فعالیت این موکب در ایام اربعین حسینی پرداخت گفت: موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا در ایام اربعین به زائران به ارائه خدامات رفاهی، فرهنگی و پزشکی پرداخته است که خاطرات زائران حسینی از این موکب به بیان ابعاد این خدمات اشاره دارد.منبع:  خبرگزاری رسا،

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.