معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از برون‌سپاری خدمات نقشه‌برداری در جریان اخذ مجوز ساخت‌وساز در شهرداری قم خبر داد.

‌مجید متین فر در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری کریمه، از اجرای طرح برون سپاری خدمات نقشه برداری پروانه ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی در فرایندهای شهرسازی موجب تسهیل امور و سرعت بخشیدن به اقدامات خواهد شد.

وی افزود: در راستای مأموریت معاونت شهرسازی در الکترونیکی کردن فرآیندهای رسیدگی به پرونده‌های حوزه شهرسازی مناطق، پیاده سازی طرح برون سپاری خدمات نقشه برداری پروانه ساختمانی در دستور کار اداره کنترل و نظارت بر شهرسازی الکترونیک قرار گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام خدمات نقشه برداری در شهرداری منطقه انجام و با تعیین نوبت معین کارشناس نقشه برداری به محل ملک اعزام می‌شود.

متین‌فر گفت: ازدیاد درخواست‌ها و طولانی شدن نوبت بازدید و لزوم رسیدگی سریع به درخواست‌های پروانه ساختمانی این ضرورت را ایجاد کرد تا خدمات نقشه برداری برون سپاری شود.

وی اضافه کرد: از جمله اهداف این مأموریت، شفافیت سازمانی، ایجاد فرصت عادلانه و برابر در میان جامعه مهندسین نقشه بردار و درنهایت تسریع فرآیند صدور پروانه ساختمانی و خرسند سازی شهروندان از ارائه خدمات شهرسازی الکترونیک شهرداری قم خواهد بود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : شهرداری قم