معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم، امروز در بازدید از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان بر آسیب شناسی خدمات ارائه شده به زائرین و مطالبه گری رسانه‌ها از متولیان امر در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، احمد حاجی زاده پیش از ظهر امروز از کمیته‌های اسکان، اطلاع رسانی، حمل و نقل و ترافیک، امدادی و درمان، خدمات شهری، تنظیم بازارو ارزیابی و نظارت و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان مستقر در فرمانداری قم بازدید کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در این بازدید با اشاره به عملکرد منسجم ستاد تسهیلات زائرین در نوروز ۱۴۰۱ گفت: کلیت ارائه خدمات در این ایام نسبت به سال‌های گذشته، از انسجام و مطلوبیت بهتری برخوردار بوده است؛ اما در عین حال این روند باید به صورت روزانه ارزیابی و آسیب شناسی شود.

 

حاجی زاده با تاکید بر عملکرد فعال کمیته‌ها تا پایان تعطیلات نوروز افزود: اصحاب رسانه نیز باید با مطالبه گری، مسئولان را در ارائه‌ی خدمات موثرتر به زائرین یاری کنند.

 

وی اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه‌ی ستاد تسهیلات زائرین به مسافرین و زائرین را ضروری دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت روابط عمومی ادارات دولتی در این راستا استفاده شود.

 

همچنین در این بازدید سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و عباس ذاکریان فرماندار قم و حسین امیری مدیر کل امنیتی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار را همراهی می کردند.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم