×
×

امام جمعه قم:
خیرین در خدمت‌رسانی به معلولین شکر نعمت سلامتی و بندگی را به‌جا می‌آورند

  • کد نوشته: 49404
  • آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: خیرین عزیز در خدمت رسانی به معلولین و سالمندان و نیازمندان، شکر نعمت سلامتی و بندگی را به جای می‌آورند.

    خیرین در خدمت‌رسانی به معلولین شکر نعمت سلامتی و بندگی را به‌جا می‌آورند
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در آئین تجلیل از خیرین و نیکوکاران در از آسایشگاه سالمندان و معلولین قم انوار آفتاب قم که عصر دیروز برگزار شد، اظهار داشت: از همه خیرین که به این دستگاه شریف خدمت می کنند تقدیر می کنیم و این توفیق بزرگی برای ایشان است.

     

    امام جمعه قم افزود: خیرین عزیز در خدمت رسانی به معلولین و سالمندان و نیازمندان، شکر نعمت سلامتی و بندگی را به جای می‌آورند.

     

    وی تصریح کرد: این خدمت رسانی ها در واقع وظیفه اسلامی و انسانی است و باید در این مسیر مستدام بود، این مکان پر خیر و پربرکت است و اجر این عزیزان با خداست، این جهان صاحب دارد و خداوند نیز پیامبر (ص)و اهل بیت(ع) را فرستاد و وجود مهدی آل محمد صاحبان این جهان هستند.

    آیت الله سعیدی با بیان اینکه از مسئولین این مجموعه در جهت خدمت رسانی به معلولان و سالمندان نهایت تقدیر داریم، افزود: این گونه مراکز خیریه، مستحق معافیت‌هایی در هزینه خدمات و حمایت‌های بیشتری هستند و خدمت رسانی به این عزیزان کار مهم و ارزشمند و سخت است.

     

    وی عنوان کرد: از درگاه خداوند برای همه ایمان و عقل و سلامت و عافیت کامل طلب می کنیم و امیدواریم خداوند این خدمات را از خدمت گذاران قبول کند.

     

    نماینده ولی فقیه در استان قم تصریح کرد: مردم عزیز در قبال این زحمات و خدمات دارای مسئولیت هستند به خصوص خیرین بدانند خدمت به این عزیزان برای دنیا و برای قیامت باعث عاقبت به خیری و رضایت خداست.

     

    آیت الله سعیدی اضافه کرد: بنده به سهم خودم توصیه می کنم همه در این امر خیر توجه کافی داشته باشند، آستانه نیز به مسئولیت خود توجه می کند، همچنین مدیران استان که خدا توفیق خدمت و مسئولیت را در نظام به آنها داده یکی از وظایف آن ها این است که به امور این عزیزان برسند و به حد معقول کمک کنند تا بتوانند مشکلات را حل کنند.

     

    وی ادامه داد: خداوند در دنیا و آخرت به همه خیرین اجر و پاداش می دهد، باید به بهترین نحو تعامل مسئولان با نیازمندان را مورد تاکید قرار داد، ما نیز مشکلات را به گوش مسئولان می رسانیم تا خدمات و معافیت ها را در نظر بگیرند.

     

    آیت الله سعیدی گفت: کمیته امداد خدمت رسانی زیادی به نیازمندان دارند، اما امید دارند مدد جویان بتوانند خودشان روی پای خودشان بایستند و مستقل شوند در حالی که این جا مددجویان استقلالی در آینده ندارند لذا به نیازهای بیشتری نیاز دارند.

     

    امام جمعه قم عنوان کرد: این گونه مراکز خیریه، مستحق معافیت‌هایی در هزینه خدمات و حمایت‌های بیشتری هستند.

    همچنین در این مراسم فاطمه پور محمدی مدیر عامل موسسه سالمندان و معلولین انوار افتاب قم با تقدیر از خیرین و نیکوکاران افزود: این مؤسسه در حال حاضر با همت خیرین و نیکوکاران به ۳۲۰ معلول ذهنی و ۱۰۰ سالمند این آسایشگاه خدمات می‌دهد.

     

    وی گفت: ماهانه بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه جاری آسایشگاه است که شامل حقوق و بیمه پرسنل و هزینه خوراک و پوشاک و درمان و … مددجویان می‌شود.

    همچنین خدابخش اسماعیلی عضو هیات امنای موسسه انوار آفتاب یکی از مطالبات مهم مجموعه را در نظر گرفتن معافیت برای هزینه های خدماتی از جمله آب ، برق و گاز برشمرد و تصریح کرد: در طول ماه بیش از ۱۰۰ میلیون هزینه های جاری آب ، برق ، گاز است و تقاضای رایگاه شدن برخی معافیت ها را همانند مددجویان کمیته امداد و بهزیستی داریم.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.