×
×

درخواست آیت الله مکارم شیرازی از ریاست کل بانک مرکزی/فکری به حال تنزل اعتبار پول ملی کنید

  • کد نوشته: 12093
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس‌کل بانک مرکزی، وظیفه کلیدی دولت را محافظت و تقویت اعتبار پولی دانست و گفت: در کمال تأسف در سال‌های موخر اعتبار پول ملی ما بسیار تنزل پیداکرده و این خسارت عظیمی هست که به […]

    درخواست آیت الله مکارم شیرازی از ریاست کل بانک مرکزی/فکری به حال تنزل اعتبار پول ملی کنید
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، ، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس‌کل بانک مرکزی، وظیفه کلیدی دولت را محافظت و تقویت اعتبار پولی دانست و گفت: در کمال تأسف در سال‌های موخر اعتبار پول ملی ما بسیار تنزل پیداکرده و این خسارت عظیمی هست که به همه مردم وارد آمده هست، ان شاءالله دولت همت خواهد کرد که این اعتبار تدریجاً به حالت اول بازگردد.

    مرجع تقلید شیعیان یکی از دیگر مشکلات موجود درگذشته را اختصاص بی‌حساب‌وکتاب ارز از سوی دولت دانست و خواستار تجدیدنظر دولت در این روش گردید.

    استاد معروف حوزه علمیه شهر قم با اهتمام بر اینکه دولت باید صادقانه مشکلات و مسائل را با مردم در میان بگذارد، ابراز کرد: این امر علت می‌شود مردم ضمن اعتماد به دولت و مدیران، به جوسازی‌های دشمنان اعتنایی نکنند.

    مرجع تقلید شیعیان گفته بود: به چه سبب باید بانک‌ها تمام اموال مردم را در اختیار دارا باشند و تمام سودش را یکجا ببرند؟ به چه سبب دولت اذن می‌دهد بانک‌ها به این شکل از سرمایه‌های مردمی سوءاستفاده کنند؟

    آیت‌الله مکارم شیرازی در ادامه خواستار برخورد با مؤسسات و بانک‌های غیرمجاز گردید و از اینکه این قبیل مؤسسات و بانک‌ها بدون در نظر گرفتن صلاحیت‌های لازم مجوز دریافت کرده و حالا بخش قابل‌توجهی از مردم را دستخوش و سرگردان کرده‌اند، انتقاد نمود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.