آیت‌الله شب زنده‌دار در جمع نیروهای یگان حفاظت از شخصیت‌های سپاه استان قم گفت: بهترین لحظات زندگی برای انسان، لحظات عمل به دستورات دین و پیامبر و ائمه است که می‌تواند آخرت انسان را آباد کند.

[ad_1]

به گزارش شهرکریمه از قم، صبح امروز درس اخلاق آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در حسینیه شهدای یگان حفاظت از شخصیت‌ها برگزار شد.

آیت الله شب زنده دار در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: یکی از رسالت‌های ائمه و اولیای الهی نشان دادن راه حق به انسان ها است و زندگی انسان در این جهان ابعاد مختلفی دارد و زندگی مادی شامل حیات و تولد انسان است.

وی ادامه داد: خداوند به پیامبر اکرم می فرماید چشمت را به دنیا ندوز و این حیات برای آزمایش انسان است و انسان نباید در زندگی خود دچار دنیازدگی شود بلکه باید با زندگی در این دنیا به جایی برسد که از ملائکه هم بالاتر رود.

استاد سطوح عالی حوزه عنوان کرد: انسان در این زندگی مادی دارای نیروی جوانی است و مشغول به شهرت و معروفیت است اما یک بیماری می‌تواند او را از پا درآورده و این حیات مادی چندان در زندگی انسان تاثیری ندارد.

وی تصریح کرد: بهترین زندگی از انسان در اثر عمل به دستورات دین و پیامبر و ائمه به جای می‌ماند که می‌تواند آخرت انسان را آباد کند.

آیت‌الله شب زنده‌دار در پایان گفت: یکی از بهترین زندگانی که برای افراد جامعه می توان برشمرد این است که خداوند در قرآن کریم می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و این حیات، حیات جاودانی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع