×
×

در ایام نوروز هتل در قم گران نشد/اسکان ۱۲ هزار نفر در قم

  • کد نوشته: 4701
  • مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: ۱۲ هزار و ۳۹۹ زائر و مسافر نوروزی از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه در قم اسکان داده شدند.

    در ایام نوروز هتل در قم گران نشد/اسکان ۱۲ هزار نفر در قم
  • به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی با اشاره به طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه اظهار کرد: از این تعداد ۹۴۴ نفر در واحدهای اقامتی استان از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اسکان یافتند.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اضافه کرد: در مدارس قم هشت هزار و ۵۸۰ نفر و در سایر مراکز اقامتی از جمله میهمان سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های ورزشی و اقامتگاه‌های موقت دو هزار و ۸۷۵ نفر از خدمات اسکان بهره‌مند شدند.

    وی از نظارت بر واحدهای اقامتی خبر داد و گفت: در طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه به مدت یک ماه این تیم‌ها از دفاتر خدمات مسافرتی، مجتمع‌های پذیرایی و بین راهی، واحدهای اقامتی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید می‌کنند.

    رضایی با بیان اینکه امسال افزایشی در نرخ خدمات رسانی در واحدهای اقامتی استان قم نداریم بیان کرد: ۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحدهتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمانپذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین راهی و پذیرایی با ظرفیت ۱۰ هزار تخت اقامتی به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.