استاندار قم با اشاره به نقش هنر در تعالی جامعه گفت: دولت خود را موظف به حمایت از همه‌ مصادیق هنر در چارچوب قوانین کشور می‌داند. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما و سی‌امین سال تأسیس انجمن سینمای جوانان استان قم که […]

استاندار قم با اشاره به نقش هنر در تعالی جامعه گفت: دولت خود را موظف به حمایت از همه‌ مصادیق هنر در چارچوب قوانین کشور می‌داند.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در مراسم گرامیداشت روز ملی سینما و سی‌امین سال تأسیس انجمن سینمای جوانان استان قم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، طی سخنانی از تلاش‌ها و خدمات این انجمن برای اعتلای هنر فیلم و تئاتر در استان قم قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه هنر جایگاه محوری در بسترسازی رشد و تعالی جامعه دارد، افزود: دولت خود را موظف به حمایت از همه‌ مصادیق هنر در چارچوب قوانین کشور می‌داند.

وی با بیان اینکه سینماگران نقش موثری در ارتقای فرهنگ عمومی دارند، افزود: حمایت مادی و معنوی از هنرمندان و اهالی سینما مورد توجه خاص دولت است.