×
×

دستاوردها و آورده‌های امروز ما در حوزه مقاومت بسیار بیشتر از تصور است

  • کد نوشته: 331552
  • فرمانده سپاه قدس با تاکید بر توسعه و رشد هسته‌ها و کانون‌های مقاومت گفت:دستاوردها و آورده‌های امروز ما در حوزه مقاومت بسیار بیشتر از آن توانی است که برای این حوزه گذاشته شده است.

    دستاوردها و آورده‌های امروز ما در حوزه مقاومت بسیار بیشتر از تصور است
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهرکریمه ، سردار اسماعیل قاآنی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم که در سالن محراب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه

    ر جاهای مختلف پیوند زده‌ شده یا از ثمرات آن‌ها برکات مختلفی ایجاد شده است؛ دشمنان هم گاهی اعتراف می‌کنند و می‌گویند که این‌ها دست‌های جمهوری اسلامی ایران هستند که درحال مبارزه با ظلم هستند.

    وی از توسعه و رشد هسته‌ها و کانون‌های مقاومت یاد و اضافه کرد: دستاوردها و آورده‌های امروز ما در حوزه مقاومت بسیار بیشتر از آن توانی است که برای این حوزه گذاشته شده است.

    فرمانده سپاه قدس گفت: هر چند مشکلات زیاد است اما روز به روز در مناطق مقاومت شاهد رشد نیروهای مقاومت هستیم و اعتبار، عزت و شرایط میدانی نیروهای مقاومت درحال تقویت بیشتر است.

    وی ادامه داد: یک روز نیروهای مقاومت با سنگ و تیرکمان با دشمن روبرو می‌شدند اما موشک‌هایی که امروز غزه علیه اسرائیل استفاده می‌کند تولیدشده توسط خودشان است.

    قاآنی تصریح کرد: سال ۹۳ رهبر انقلاب دستور مسلح شدن کرانه باختری را صادر کردند که با همت جدی جوانان این هدف محقق شد و امروز غزه به ظرفیت بزرگی برای حمایت از مردم مظلوم و برخورد با رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

    *عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری روز به روز درحال افزایش است

    وی با بیان اینکه برخی از روزها بیش از ۳۰ عملیات در کرانه باختری انجام شده است، گفت: اکنون بیش از نیمی از ارتش رژیم صهیونیستی به کرانه باختری آمده است با این وجود عملیات‌ها روز به روز درحال افزایش است و نتیجه این عملیات‌ها این شده که رژیم صهیونیستی در داخل نیز با مشکل جدی روبرو شده و خودشان هم حرف از فروپاشی می‌زنند و این دستاورد امروز نتیجه مقاومت جوانان است و از روزی هم که به مبانی دینی و اسلام روی آوردند قدرت آنان بیشتر شده است.

    فرمانده سپاه قدس از دستاوردهای مقاومت در لبنان یاد و خاطرنشان کرد: اگر رژیم صهیونیستی یک نفر از حزب‌الله را شهید کند بلافاصله حزب الله هم یک نفر از اسرائیل را می‌کشد؛ زمانی یکی از نیروهای حزب الله را شهید کردند و بعد از آن از ترس اعلام کردند که کار ما نبوده است در تمام جبهه شمالی رژیم صهیونیستی و جنوب لبنان یک نظامی هم مشاهده نمی‌شد چراکه همه آن‌ها درحال پنهان شدن بودند.

    وی افزود: در دورانی بالای ۱۰۰ کشور علیه سوریه جمع می‌شدند اما جمهوری اسلامی مقاومت کرد و توانست این کشور را از دست دشمنان حفظ کند.

    قاآنی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز درحال اضمحلال است، اظهار کرد: امیدواریم با تکیه بر نصرت الهی بتوانیم به نابودی اسرائیل برسیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید