به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ، حجت الاسلام اکبری، معاون تبلیغ حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) همدان گفت: مردم با مدیریت صحیح استفاده و خرید متناسب با احتیاج موقت خود توان دارند به شکست برنامه احتکاری که سازمان یافته هست کمک زیادی کنند. اکبری به عهد شکنی های آمریکا نسبت […]

استاد حوزه علمیه عنوان نمود:به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ، حجت الاسلام اکبری، معاون تبلیغ حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) همدان گفت: مردم با مدیریت صحیح استفاده و خرید متناسب با احتیاج موقت خود توان دارند به شکست برنامه احتکاری که سازمان یافته هست کمک زیادی کنند.

اکبری به عهد شکنی های آمریکا نسبت به مردم و دولت جمهوری اسلامی اشاره نمود و گفت: کشوری که از جایگاه نا عدالتی و استکبار با سایر کشورها برخورد می نماید صلاحیت مذاکره را ندارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) گفت: در مقابل افرادی که در برای ملت و دولت ایران اسلامی گردن کشی کرده و مطالبه ناحق دارند، منعطف نبوده، لکن باید با جوابی انقلابی و کوبنده همراه باشد.

اکبری دنبال کرد: دشمن به طور مستمر به دنبال تفرقه افکنی در صفوف به هم ملحق شده ملت ایران اسلامی بوده تا با وسیله تفرقه ما را مغلوب کند و در حال حاضر و شرایط پیش رو می طلبد تا مردم و مسئولین با یک دلی، یک صدایی و هوشیاری لازم برنامه های دشمن را کاوش کرده و نسبت به آنان اقدام مناسب و مبه موقعی دارا باشند.

وی تصریح نمود: مردم با مدیریت صحیح استفاده و خرید متناسب با احتیاج موقت خود توان دارند به شکست برنامه احتکاری که سازمان یافته هست کمک زیادی کنند.