نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم گفت: امروز بحث جنگ نرم جدی است و اگر تعلل و کوتاهی در آن اتفاق پذیرد و یا نسبت به آن بی‌تفاوتی رخ دهد مرتکب گناه نابخشودنی شده‌ایم. به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در دیدار شورای قشر بسیج رسانه استان قم که در ستاد […]

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم گفت: امروز بحث جنگ نرم جدی است و اگر تعلل و کوتاهی در آن اتفاق پذیرد و یا نسبت به آن بی‌تفاوتی رخ دهد مرتکب گناه نابخشودنی شده‌ایم.
به گزارش شهرکریمه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در دیدار شورای قشر بسیج رسانه استان قم که در ستاد سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با اشاره به نگرانی‌های موجود در قم با توجه به خاستگاه انقلاب بودن در موضوع رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها در قم ماهیت دارند ولی آنچه منتشر می‌شود بعضا در راستای اهداف نظام نیست.
وی بابیان اینکه خبرگزاری‌ها، نشریات و سایت‌ها در قم تلاش می‌کنند اما تلاششان با سکوت پیش می‌رود، افزود: وسایل ارتباطی در بین مردم زیاد شده و ایجاد جذابیت برای مخاطبین با مشکل روبه‌رو است که این ارتباط زیاد باعث ایجاد فاصله بین رسانه‌ها و مردم شده است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: امروز بحث جنگ نرم جدی است و اگر تعلل و کوتاهی در آن اتفاق پذیرد و یا نسبت به آن بی‌تفاوتی رخ دهد مرتکب گناه نابخشودنی شده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه برخلاف جنگ سخت در جنگ نرم دشمن حضور فیزیکی ندارد و بی‌صدا افراد را می‌کشند، خاطرنشان کرد: دشمن در این جبهه در حال کار است ولی چون باطل است نتیجه آن کمتر بروز و ظهور می‌کند و ما هم‌اکنون در مباحث سایبری در خیلی از جاها آن‌ها شکست داده‌ایم و آن‌ها را ناکام گذاشته‌ایم.
اکبری عنوان کرد: دشمنان با آنکه سبقه بیشتری در این فضا نسبت به ما دارند ولی روحیه انقلابی نیروهای ما جلوی کارهای آن‌ها را گرفته و آن‌ها را مجبور به اعترافاتی تلخ درباره شکست‌ها خودکرده است.
وی هوشیاری، رصد و شناسایی دشمن در فضای مجازی را مدنظر قرار داد و گفت: اگر دقت نظر همراه با سرعت عمل باشد یقیناً باانگیزه‌ای که در بین جوانان انقلابی ما وجود دارد دشمن راهی به‌جایی نمی‌برد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) اظهار داشت: یکی از معانی بلند انقلاب اسلامی مثبت اندیشی است ولی بدون وجود مشکلات اجرای کارها فایده‌ای نداشته و به‌جایی نمی‌رسیم و همیشه افرادی به اوج رسیده‌اند که از مشکلات عبور کرده‌اند.