به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم: : پیام مرتضی سقاییان نژاد شهردار شهر قم بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس آمده هست: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هست. دفاع مقدس جلوه‌ای از رشادت‌، اخلاص، مردانگی، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم: : پیام مرتضی سقاییان نژاد شهردار شهر قم بمناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس آمده هست: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هست. دفاع مقدس جلوه‌ای از رشادت‌، اخلاص، مردانگی، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و تبعیت از رهبری و نشانی از شور و شعور حسینی در دفاع از آرمان‌ها و راهبردهای مقدس جمهوری اسلامی بود.

در این پیام تبیین شده هست: دفاع مقدس نه سن و سال می‌شناخت و نه جنسیت، لکن ظهور و بروز حضور هر آزاده حتی خارج از مرزها برای دفاع از اسلام و میهن بود. و چه بسیار زنانی که زینب‌وار حرکتی شگرف را در تبلیغ دفاع مقدس رقم زدند.

در پیام شهردار شهر قم تاکید شده هست:۳۱  شهریور و سالروز تکریم دفاع مقدس تنها یک رخداد در تقویم و تاریخ کشور نیست، لکن زمانی برای یادآوری آنچه داشتیم و امروز داریم هست؛ هیچ‌گاه نباید فراموش کرد که انقلاب اسلامی چه سختی‌ها و مشکلاتی را تا امروز پشت سر گذاشته تا به مرز ۴۰ سالگی برسد.

در این پیام اضافه شده هست: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عظیم‌الشان دفاع مقدس هشت‌ساله ملت ایران، امام راحل(ره) و ادای احترام به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از خداوند متعال توفیق روزافزون ملت انقلابی، ولایتمدار و بصیر ملت ایران در مسیر آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را خواهانم.