×
×

نماینده ولی فقیه در وزارت کشاوری گفت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می دهند ایجاد می کنند.
دنیا تشنه پیام انقلاب است

  • کد نوشته: 38657
  • نماینده ولی فقیه در وزارت کشاوری گفت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می دهند ایجاد می کنند.
    دنیا تشنه پیام انقلاب است
  • [ad_1]

    به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت کشاوری در افتتاحیه دوره آموزشی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه اظهار داشت: از اول انقلاب تا امروز دشمنان اسلام هرچه داشتند به میدان آوردند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند که با بررسی تاریخ متوجه خواهیم شد هیچگاه مثل امروز برای نابودی تشیع گروه های مختلف باهم متحد و بسیج نشده بودند و این هجمه بی سابقه است.

    سیدحسن ربانی در ادامه به ریشه یابی دو جریان بیرونی و درونی جهت نابودی تشیع اشاره کرد و اظهار داشت: گروهی به نام تشیع انگلیسی و جریان های انحرافی و افراطی از درون تشیع تلاش های گوناگونی جهت تخریب شیعیان انجام میدهند و در مقابل گروه های از بیرون تشیع مانند وهابیت و داعش کمر به نابودی شیعه بستند و هر دو گروه توسط دشمنان اسلام هدایت و تقویت میشوند.

    نماینده ولی فقیه در ادامه با مقایسه تلاش دشمنان اسلام قبل و بعد از انقلاب علیه شیعه، بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب سالی یک یا دو کتاب علیه شیعه منتشر میشد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال نسبت به سال قبل چیزی حدود ۲۰۰ کتاب علیه تشیع چاپ میشود و این رقم فقط مربوط به کتاب های است که توسط یکی از اساتید دیده شده است.

    حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه به بحث وحدت پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام از وحدت بین شیعه و اهل سنت وحشت دارند و مشکلات فراوانی برای افرادی که ندای وحدت سر می دهند ایجاد می کنند. وی افزود: یکی از عالمان برجسته سودان به نام دکتر محمدعلی که علاقه عجیبی به انقلاب داشت بارها توسط دشمنان اسلام مورد آزار و اذیت قرار گرفت فقط به جرم اینکه به ایران می آید و خواستار وحدت بین شیعه و اهل سنت است.

    وی در ادامه افزود: دنیا تشنه پیام انقلاب است، شیخ زکزاکی با پیام انقلاب پرچم تشیع را در آفریقا برافراشت و تعداد زیادی از مردم نیجریه را شیعه کرد. وی ادامه داد؛ امروز دشمنان اسلام در مقابل پیام انقلاب عاجز هستند. این امر نشان میدهد غربی‌ها نمی توانند جلوی حرکت‌های اسلامی را در سایر کشورها بگیرند، امروز اگر پیام انقلاب به گوش مردم دنیا برسد شاهد تحولات عظیمی همچون نیجریه خواهیم بود.

    نماینده ولی فقیه رسالت امروز روحانیت را رساندن پیام انقلاب به مردم دانست و اظهار داشت: ما در جنگ هستیم، احساس آرامش توسط روحانیت یعنی نشناختن موقعیت، امروز هرگونه کوتاهی توسط روحانیت در تاریخ ثبت خواهد شد و خدا از آن نخواهد گذشت و سیلی خواهیم خورد.

    حجت الاسلام و المسلمین ربانی خطاب به مسئولین حوزه نمایندگی استان ها اظهار داشت: در جنگ فرهنگی امروز روحانیون سربازان اصلی هستند که باید از حریم تشیع دفاع کنند و مراقب ایتام آل محمد (ص) باشند. ایشان افزودند؛ بر اساس روایات ایتام آل محمّد(ص) شیعیانی هستند که دستشان به دامان امامشان نمى رسد. امام به منزله پدر است و کسى که دستش از دامان پدر کوتاه باشد یتیم است. سرپرستى و کفالت این یتیمان بر عهده علما و روحانیون است. آنها که در طول تاریخ غیبت حضرت ولى عصر(عجل اللّه تعالى فرجه الشریف)، ایتام آل محمّد را زیر بال و پر گرفته و در مقابل شبهات دشمن از آنها دفاع کرده و اجازه نمى دهند که از راه حق منحرف شوند.

    وی در پایان اظهار داشت: دشمن لحظه اى از تبلیغات مسموم و خطرناک خود دست برنمى دارد و براى رسیدن به اهداف نامقدّس خویش با ابزارهای مختلف در حال ایجاد شبهه و جنگ فرهنگی است که اسرائیل و عربستان در خط مقدم این جنگ مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستادند.

    [ad_2]

    منبع
    [email protected]

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید