×
×

دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم آغاز شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 39720
  • قم- دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قم آغاز به کارکرد.
    دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم آغاز شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه ظهر چهارشنبه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قم آغاز به کار کرد.

    آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم افتتاحیه این مراسم اظهار داشت: علما و روحانیت وظیفه دارند نظام اسلامی را به درستی به مردم و جامعه معرفی کنند و نیز موظف به دفاع از نظام اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان هستند.

    استاد حوزه علمیه با اشاره به وظیفه سنگین علما و روحانیت در تبیین و همچنین دفاع از نظام اسلامی تصریح کرد: ایستادگی در برابر دشمنان از جمله مسئولیت‌های علما، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ‌فال جانشین دبیر اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز بیان کرد: اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد به مدت دو روز در چهار کمیسیون برگزار می‌شود.

    وی افزود: کمیسیون‌های دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین به ترتیب عبارتند از: رسالت‌های حوزه علمیه در استفاده از فرصت‌ها و مواجهه با چالش‌ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی، رسالت حوزه‌های علمیه در تحقق خودسازی فرهنگ‌سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، رسالت حوزه‌های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه، رسالت حوزه‌های علمی در تولید منظومه معرفتی و ارزشی نظام اسلامی.

    جانشین دبیر اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه سخنران اصلی اجلاسیه علمای بلاد است و گفتمان دوطرفه مسئولان نظام و شخصیت‌های علمی حوزوی و اعضای جامعه مدرسین بخشی دیگر از برنامه دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین است.

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.